امروز : سه شنبه 29 اسفند -

تفریحات دریایی کیش – پاراسل

خرید آنلاین پاراسل کیش 250,000 تومان خرید

تفریحات دریایی کیش – پاراسل

کیش، سرزمین تفریح‌های آبی و هوایی‌ست. غواصی، جت اسکی و قایق‌‌سواری شاید بتواند ما را سرذوق بیاورد، اما کاری که پاراسل کیش با میزان آدرلانین بدنمان می‌کند، از دست هیچ ورزش دیگری برنخواهد آمد. این چترهای رنگی ماموریت دارند تا ۲۰۰ متر ما را در سواحل کیش بالا ببرند و جایی بین آسمان و دریا دلمان را از ترس و خنده بلرزانند.

تفریحات دریایی کیش – پاراسل

پاراسل کیش کجاست؟

 

پاراسل، تفریحی‌ست که به صورت حرفه‌ای فقط در کیش انجام می‌شود. همه سواحل کیش هم امکان پاراسل‌سواری ندارند. اگر کسی به دنبال این تفریح باشد، باید سراغ آن را در ساحل‌های زیر بگیرد:

اسکله تفریحی در خیابان سنایی و خیابان دریا قرار گرفته و یکی از ساحل‌های پرطرفدار کیش است. در محدوده این اسکله، چندین مرکز، بلیط پاراسل می‌فروشند.

ساحل دامون، محل حرکت کشتی‌های مسافری و تجاری‌ست و دقیقا در شمال این جزیره قرار دارد. کلوپ سی‌من در  این ساحل برای تفریحات دریایی درست شده است.

 

 

ساحل سیمرغ، ساحل شنی با دید باز در جنوب شرقی جزیره و نزدیک هتل مارینا قرار گرفته و کلوپ ناتیلوس در آن امکانات پاراسل هم دارد.

ساحل مرجان در میدانی به همین اسم، به زیباترین ساحل جزیره معروف است. کلوپ‌های اسکوبا و باراکودا در این ساحل معمولا دید بهتری برای پاراسل دارند.

بیشتر بخوانید:  تفریحات هیجان انگیز جزیره  کیش

پاراسل چطور کار می‌کند؟

سرنشینان جلیقه نجات می‌پوشند، کمربندهایشان را می‌بندند و سوار یک چتر بزرگ می‌شوند. این چتر پاراسل با کابل‌های محکم ۱۵۰ متری به یک قایق وصل شده است.

 

وقتی قایق به سرعت شروع به حرکت می‌کند، باد آرام آرام به داخل چتر می‌رسد و آن را بلند می‌کند. به این شکل سرنشینان کم‌کم از زمین فاصله می‌گیرند و بین دریا و هوا معلق می‌مانند. برای لذت بیشتر می‌توانیم از ناخدای قایق بخواهیم موقع پرواز کردن کاری کند که پاهایمان در آب فرو برود.

بعد از آن هم می‌توانیم بخواهیم که موقع فرود با فاصله کمی اجازه دهد که با یک سقوط آزاد کمی آب‌تنی کنیم. همه این فرایند شاید کلا ده دقیقه طول بکشد، اما برای این میزان هیجان ده دقیقه هم کافی‌ست.

باید چند نفر باشیم؟

هر نفر باید برای سوار شدن بلیط بخرد و بالا رفتن تعداد به معنای کم شدن هزینه نصف نیست. پاراسل‌ها بین یک تا سه سرنشین سوار می‌کنند. البته اگر وزن شخصی سنگین باشد، باید تک‌نفره آن را تجربه کند.

کودکان نمی‌توانند از این چترها استفاده کنند مگر اینکه همراه والدین‌شان باشند. کودک باید به سنی رسیده باشد که با قفل کردن محافظ، تهدیدی برای ایمنی او وجود نداشته باشد. همچنین زنان باردار و آنهایی که بیماری قلبی دارند مجاز به پاراسل‌سواری نیستند.

 

هزینه پاراسل در کیش چقدر است؟

بسته به ارتفاعی که انتخاب می‌کنیم، قیمت بلیط پاراسل کیش هم متفاوت است. با بلیط ۷۰ هزار تومانی تا ارتفاع ۱۵۰ متری از زمین بالا می‌رویم. با بلیط ۹۰ هزار تومانی ارتفاع ۳۰۰ متری را تجربه می‌کنیم و بلیط های ۱۲۰ هزار تومانی سرنشین را تا ارتفاع حدود ۵۰۰ متری از سطح دریا بالا  می‌برند.  با اینکه ارتفاع ۵۰۰ متر هیجان زیادی به ما خواهد داد، اما در این فاصله تقریبا هیچ راه ارتباطی با ناخدا دیگر وجود نخواهد داشت.

یکی از راه‌های مناسب برای خرید این بلیط‌ها استفاده از تخفیف‌های اینترنتی است. از سفرنیکان می‌توانید با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف این بلیط‌ها را بخرید و ارزان‌تر به آسمان پرواز کنید.

چه چیزهایی همراه داشته باشیم؟

قبل از پرواز باید کرم ضد آفتاب زد تا دچار سوختگی نشوید. همچنین باید لباس آزادی بپوشیم که نگران خیس شدن آن نباشیم. نیاز نیست نگران تامین جلیقه باشیم؛ با خرید بلیط، نفری یک جلیقه و کلاه ایمنی به شما داده می‌شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک عینک آفتابی، گوشی موبایل و مونوپاد سلفی است. گاهی حتی کلوپ تفریحی از ما عکس‌برداری می‌کند و آن را می‌فروشد تا دیگر نیازی به بردن گوشی موبایل در ارتفاعات نباشد.

چه زمانی برویم؟

تفریحات دریایی کیش – پاراسل

بهتر است قبل از اینکه راهی ساحل شویم آب‌وهوا را بررسی کنیم. چراکه وقتی دریا مواج و نامطمئن باشد، ناخدای قایق به ما اجازه سواری نمی‌دهد. در هوای طوفانی ممکن است قایق از کنترلش خارج شود و نتواند حرکات چتر را مدیریت کند. بهترین هوا برای دیدن آب‌های خلیج فارس هوای آفتابی با نسیمی ملایم است. ساعت کاری این کلوپ‌ها معمولا از ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ۵ عصر ادامه دارد.

جهت خرید آیتم هیجان انگیز پاراسل جزیره کیش با تخفیف ویژه سفرنیکان کلیک کنید.

جهت رزرو تفریحات کیش با تخفیف ویژه و آیتم های رایگان در پکیج خریداری شما اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت کد تخفیف و آفر تور های داخلی و خارجی سفرنیکان لطفا شماره تلفن همراه خود را در کادر زیر ثبت نمایید.

تماس با سفرنیکان جهت کسب اطلاع بیشتر از نحوه خرید و چگونگی تهیه پکیج تفریحات گردشگری با تخفیف ویژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده تور های شگفت انگیز با عالی ترین قیمت اینجا کلیک کنید.

برای بازدید از دیگر مجموعه سایتهای سفرنیکان اینجا کلیک کنید.

۵/۵ ( ۲ نظر )
خرید آنلاین پاراسل کیش 250,000 تومان خرید

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش