امروز : جمعه 10 فروردین -

فاصله شهرک صدف کیش تا دریا

صدف

صدف در کنار مرواریدش به ارزش خود افزوده است! فاصله شهرک صدف کیش تا دریا با پای پیاده ۲۵ دقیقه میباشد، البته بستگی به موقعیت دقیق شما نیز دارد. وقتی که از فرودگاه خارج میشوید اولین شهرک مسکونی شهرک صدف میباشد. صدف همچنین قدیمی ترین شهرک مسکونی کیش است اما اگر مایل به اجاره سوئیت در شهرک صدف میباشد اصلا جای نگرانی ندارد چرا که شهرک صدف دارای ۷ فاز میباشد الاوه بر آن ساختمان های زیادی هر چند سال یک بار در حال باز سازی میباشند. صدف در کنار پاساژ مروارید به محل مناسبی برای اسکان گردشگران و سکونت کیشوندان تبدیل شده است.

موقعیت جغرافیایی شهرک صدف در Google map

فاصله شهرک صدف کیش تا دریا

موقعیت جغرافیایی پاساژ مرواید در Google map

چرا صدف؟

صدف بیشترین نمره را از گردشگرانی که به جزیره کیش سفر کرده اند دریافت کرده است. جدای از این که سرتاسر جزیره کیش بسیار تمیز میباشد قدم زدن در آن بسیار لذت بخش میباشد مخصوصا اگر مقصد شما رسیدن به دریا باشد. اسکله تفریحی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فاصله شهرک صدف کیش تا دریا را در واقع باید این گونه پرسید. از کجای شهرک صدف؟ از دورترین نقطه در صدف تا دریا ۵۰ دقیقه راه میباشد. همچنین شما میتونید از وسائل حمل و نقل عمومی در کیش هم استفاده کنید. فاصله کم با مراکز تفریحی تجاری و پوشش جغرافیایی مناسب آن از نکات مثبت این شهرک میباشد.

اجاره سوئیت در شهرک صدف

صدف

پوشش گیاهی جذاب صدف یکی از بهترین نقاط قوت صدف میباشد، فارغ از اینکه فاصله شهرک صدف کیش تا دریا چقدر میباشد قدم زدن و بیدار شدن در این منطقه انرژی بیشتری به شما خواهد داد، اگر خیلی هم اهل پیاده رویی نیستید و مایل به استفاده از وسائل نقلیه عمومی نیز نمیباشید میتونید از سیستم اجاره خودرو کیش استفاده کنید.

استفاده از Map

اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های مسیر یابی جغرافیایی زمان دقیق مسافت مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

۴/۵ ( ۲ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش