امروز : سه شنبه 29 اسفند -

کنسرت رضا صادقی در کیش | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | تالار پرشین

کنسرت رضا صادقی

کنسرت رضا صادقی در کیش

۲ بهمن ۱۳۹۷ 

کنسرت رضا صادقی در کیش :
رزرو آنلاین بلیط کنسرت با تخقفیف :  جهت رزرو اینجا کلیک کنید

درباره رضا صادقی

او در ۲۵ مرداد سال  ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. رضا صادقی به علت یک اشتباه پزشکی (تزریق آمپول اشتباهی) کل بدنش فلج شد. با تلاش برای درمان، تمام بدن او به غیر از پاهایش به تحرک بازگشت.

وی در ابتدای کار خود تلاوت قرآن را آغاز کرد. علاقه‌مندی شدید او به موسیقی موجب شد که مسیر زندگی خود را به آن سمت تغییر دهد. نخستین تجربه او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ برمیگردد. او در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را ارائه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقه او به هنرمندانی دیگر همچون ناصر چشم‌آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تأثیر آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او که به «مشکی پوش» معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغاز معروفیت او به ترانه مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد.

رضا صادقی در بخش اجرای زنده توانایی فوق‌العاده‌ای دارد که بیشترین تعداد کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و جهان برگزار کرده‌است. وی جزو انگشت‌شمار خواننده‌های ایرانی است که قبل از انتشار آلبوم رسمی اجرای زنده داشته‌است.

 

کنسرت رضا صادقی در کیش

 


شما عزیزان میتوانید بلیط کنسرت رضا صادقی در کیش را به همراه تور کیش تهیه کنید و از تخفیف های ویژه بهره مند بشوید.

جهت اطلاع از قیمت تور و رزر بلیط کنسرت  توانید با شماره های زیر در تماس باشید :

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش