امروز : سه شنبه 29 اسفند -

تور سوئیس | چرا در سال ۲۰۲۳ باید به شهر زیبای سوئیس سفر کنیم؟

تور سوئیس

تور سوئیس | چرا در سال ۲۰۲۳ باید به شهر زیبای سوئیس سفر کنیم؟

کشور سوئیس با در اختیار داشتن طبیعتی فوق العاده زیبا و دیدنی ، جزو قطب های اصلی گردشگری (بخصوص در زمستان ) می باشد . اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی ، عکاسی ، تست طعم های بی نظیر شکلات و رویارویی با طبیعتی وصف ناپذیر هستید ؛ تور سوئیس تنها انتخاب مناسب شما خواهد بود

 

شهربرن  Bern

شهر برن پایتخت سوئیس است و بارزترین ویژگی آن معماری خانه های قدیمی با سقف های قرمز و خیابانهای سنگ فرش شده ، می باشد . این شهر در کنار رودخانه ی Aare واقع شده که طبیعت اطراف رودخانه بر  زیبایی شهر افزوده است . دومین ورزشگاه بزرگ هاکی روی یخ اروپا در این شهر قرار دارد ؛ که هر ساله گردشگران بسیاری را به این شهر جذب میکند . از دیگر جاذبه های برن بایستی به موزه ها ، پارک های بسیار زیبا ، فواره های آب ، برج های باشکوه و رستوران های بسیار مجلل اشاره کرد .

شهر زوریخ Zurich

شهر زوریخ گران قیمت ترین شهر دنیا ، چهارمین مرکز بورس بزرگ جهان ، قطب اقتصادی سوئیس و بهترین شهر دنیا از نظر کیفیت زندگی است . زیباترین جاذبه ی این شهر آبشار « راین »می باشد که مناظر و چشم اندازی خیره کننده و بی نظیری دارد که هر بیننده ای را در تور سوئیس سر شوق می آورد .

شهر لوسرن Lucerne

این شهر زیبا در مرکز سوئیس قرار گرفته است . اصلی ترین جاذبه ی این شهر دریاچه ی بسیار زیبای « لوسرن» است که در کنار عظمت کوه های بلند بسیار تماشایی شده است . حتما با قایق های تفریحی بر روی دریاچه گشت و گذار کنید . البته اصلی ترین تفریح در لوسرن ، تجربه ی پرواز با پاراگلایدر است که علاقه مندان را به این مکان می کشاند . تماشای خانه های رنگی ، پل های مسقف ، گشت و گذار در تفرج گاه های ساحلی از مناطق دیدنی این شهر کوچک هستند . خرید سوغاتی از فروشگاه های این شهر را فراموش نکنید .

شهر آپنزل

آپنزل منطقه ای روستایی و سرسبز است که توسط کوه های آلپ احاطه شده است .اگر از علاقه مندان  Hiking هستید در بین کوه ها مسیرهای مناسب درست شده است که تجربه ی پیاده روی رویایی را درمیان سرسبزی طبیعت برایتان رقم خواهد زد . از جاذبه های این منطقه می توان به ساختمان های رنگارنگی که محل فروش پنیرو شیرینی ، نانوایی و رستورانهای بی نظیر هستند ؛ اشاره کرد . تفریح دیگر ماشین های کابلی هستند که گردشگران را به قله ی کوه می برند .

Interlaken

اگر به دنبال تفریح همراه با هیجان و لذت هستید به این شهر زیبا که توسط ۲ دریاچه احاطه شده است ، سفر کنید . تفریحاتی نظیر کایت سواری ، پرواز با پاراگلایدر ، بانجی جامپینگ ، قایقرانی ، دوچرخه سواری در کوهستان ، صخره نوردی ، دره نوردی ، چتربازی ، اسنوبرد ، اسکی و هر ورزش دیگری را در اینجا می توانید تجربه کنید . بی دلیل نیست که این شهر را پایتخت ماجراجویی سوئیس نامیده اند . محبوب ترین جاذبه ی این شهر رفتن به کوهستان های اطراف با قطار و تماشای مناظر بسیار زیبای کوهستان و تجربه ی لذت بخش غذا خوردن در رستورانهای کوهستانی است .

شهر سنت موریتز 

در سفر به سنت موریتز در واقع از مهد گردشگری کوهستان آلپ بازدید کرده اید . در این شهر امکان انجام ورزشهایی نظیر اسکی ، اسنوبرد ، اسکیت روی یخ و دوچرخه سواری در کوهستان فراهم گردیده است . همچنین فروشگاه هایی که متعلق به برندهای مشهور و طراحان معروف جهان هستند ؛ در این شهر قرار دارند . به همین خاطر است که اغلب ثروتمندان و افراد مشهور برای تفریح و گشت و گذار ، این اقامتگاه زمستانی را انتخاب میکنند . جالب است بدانید سریال هایدی در این شهر فیلم برداری شده است و باعث شده Heidi Hut جزو شلوغترین چشم انداز این شهر قرار بگیرد .

شهر تیچینو 

نکته ی جالبی که در این منطقه وجود دارد ، ترکیب دو فرهنگ ایتالیایی و سوئیسی است . در واقع شما با «خوراکی های ایتالیایی ، طراحی و معماری ایتالیایی ، زبان ایتالیایی ، سبک زندگی و حتی آب و هوای ایتالیایی » در کشور سوئیس  مواجه خواهید شد . از جاذبه های این منطقه  قلعه های قدیمی ، دریاچه ای فوق العاده زیبا ، دهکده هایی که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و در دره ها و کوه های اطراف پراکنده اند و بازار قدیمی می باشند . اگر به دنبال به دست آوردن آرامش و سکوت هستید ؛ حتما از تیچینو بازدید کنید و از چشم اندازهای رویایی آن لذت ببرید .

شهر زرمات Zermatt

زرمات یکی دیگر از مناطق تفریحی است . با این تفاوت که هیچ ماشینی در آن تردد نمی کند . پیست اسکی زرمات ، بزرگترین پیست  اسکی اروپا است که ۳۰۰ روز در سال ( حتی در تابستان ها ) شرایط مناسب اسکی سواری برای علاقه مندان را فراهم می کند . پیاده روی و کوهنوردی در میان چشم اندازهای زیبا ، جاذبه ی دیگر شهر است .

شهر ژنو Geneva

ژنو یک شهر بین المللی است که ساکنانش با زبانهای مختلف فرانسوی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی و آلمانی صحبت میکنند . ژنو جزو پرجمعیت ترین بزرگترین و گرانترین شهرهای اروپا می باشد . واقع شدن این شهر در کنار دریاچه ی ژنو باعث شده است تا ورزشهایی نظیر اسکی و قایق رانی در این مکان از تفریحات ساکنین و گردشگران گردد . فواره ی  Jet d’Eau که بزرگترین فواره ی جهان است ، بارزترین جاذبه ی شهر میباشد . دفتر سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی نیز در این شهر قرار دارند که بر اهمیت شهر افزوده است .

غذاهای سنتی و مخصوص کشور سوئیس برای تور سوئیس

این غذا ( برش گوشت به روش زوریخ ) نامیده می شود . در این غذا گوشت  یا جگرگوساله یا مرغ یا گوشت خوک را با قارچ و پیاز و سس مخصوص می پزند و در کنار نودل یا برنج یا رستی میل میکنند .

رستی Rosti

در این غذا ، برش های چاشنی دار سیب زمینی را آبپز یا سرخ میکنند و در کنار بیکن ، پیاز ، پنیر ، نیمروی اسفناج یا نیمروی سوسیس سرو میکنند . حتما این غذای خوشمزه را بعنوان صبحانه میل کنید .

ریزوتوی زعفران

در این غذا برنج ریزوتوی را بهمراه پیاز، رشته های زعفران ، استاک و پنیر به آرامی می پزند . طعم این برنج خوشمزه را در کنار سایر غذاها تکمیل کنید .

برنر پلاته

این غذا در واقع بشقابی از انواع گوشت مانند سوسیس ، بیکن ، ژامبون ، بیکن دودی ،گوشت دنده ، گوشت گاو دودی و استخوان مغزدار می باشد که در کنار کلم رنده شده طعم دار ، سیب زمینی و لوبیای خشک سرو می شود . لذت خوردن این غذای بی نظیر را از دست ندهید .

فوندوی پنیر

این غذا در یک ظرف سرامیکی مخصوص سرو می شود که برای ثابت نگه داشتن دمای غذا ، شعله ی کوچکی زیر طرف روشن است . فوندوی پنیر؛ شامل پنیر آب شده و سیر و آرد ذرت می باشد که با تکه های کوچک نان با چنگال مخصوصی سرو میشود .

بیچر موسلی

سالم ترین غذا در سوئیس بیچر موسلی است که بعنوان صبحانه یا میان وعده میل می شود . و از ترکیب غلات ، میوه ها ، آجیل ، شیر غلیظ شده و جو له شده ، درست میشود.

تور سوئیس یک پیشنهاد عالی برای سفر است

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از اینجا خرید کنید و با کارشناسان خبره آنها در تماس باشید ⇐ تماس قشم تفریحات

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش