امروز : سه شنبه 29 اسفند -

داستان چاهی که انتهایی ندارد!

داستان چاهی که انتهایی ندارد!

– بر اساس یک افسانه محلی در منطقه‌ای به نام «ماناستاش ریج»‌ در نزدیکی ایالت واشینگتن، چاه مرموزی وجود دارد که داستان آن به یک معما تبدیل شده است. مردم این منطقه برای سال‌ها از این چاه به عنوان یک زباله‌دان استفاده می‌کردند.

– در سال ۱۹۹۷، مالک جدید زمین که «میل» نام داشت، متوجه شد هرچقدر هم که زباله داخل این چاه می‌ریزد، نه تنها چاه پر نمی‌شود، بلکه صدای برخورد زباله با انتها چاه را هم نمی‌شنود! حتی او وقتی به دهانه چاه می‌رفت و فریاد می‌کشید، پژواک صدای خودش هم نمی‌شنید.

– همین‌ امر باعث شد او تصمیم به متر کردن ارتفاع چاه کند. میل که ماهیگیر بود، یک وزنه به سر قلاب بست و آن را به داخل چاه انداخت. وقتی نخ هر قرقره تمام می‌شد، قرقره جدیدی به انتهای آن گره می‌زد. او تمام ۱۸ قرقره ۱۵۰۰ متری نخ ماهیگیری‌ که داشت را به هم وصل کرد. ولی باز هم به انتها چاه نرسید!

– بعد این ماجرا بود که میل متوجه شد چرا هرموقع حتی نزدیک این چاه می‌شد، ناخودآگاه احساس رعب و دلشوره به او دست می‌داد. و یا اینکه چرا سگ خانگی او نزدیک چاه نمی‌شد و وقتی هم که خود او نزدیک چاه می‌رفت، سگش پارس‌های بلندی می‌کرد.

– میل در یک مصاحبه خبر این چاه را منتشر کرد و بعد از مدتی چاه بسیار معروف شد و نهایتاً کل منطقه و حتی خانه‌ی میل در اختیار ارتش آمریکا قرار گرفت و کسی به هیچ‌ عنوان اجازه نزدیک شدن به آن را ندارد.

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تورها و تفریحات گردشگری رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید

جهت رزرو و هماهنگی با ما درارتباط باشید :

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش