امروز : پنج شنبه 09 فروردین -

بهترین مراکز خرید کیش | به همراه ادرس و معرفی جامع

آشنایی با بهترین مراکز خرید کیش به شما کمک می‌کند تجربه‌ای لذت بخش از گشت‌وگذار در بازارهای کیش و خرید از آنها داشته باشید. جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است؛ و به همین دلیل قیمت اجناس در آن به نسبت سایر شهرهای ایران مناسب‌تر است. همچنین جزیره کیش دارای ده‌ها مرکز خرید بزرگ و کوچک، بازارهای سنتی و…. است؛ که اشتهای شما را برای خرید محصولات گوناگون بیشتر می‌کند. در نهایت وجود محصولات متنوع از برندهای مشهور خارجی، موجب شده است کیش بهشتی جذاب برای خرید باشد. رفتن به تور کیش بدون در نظر گرفتن زمانی برای مراکز خرید، قطعا چیزی کم خواهد داشت.

 

بهترین مراکز خرید کیش

جزیره کیش دارای تقریبا ۳۰ مرکز خرید و بازار گوناگون است. مراکز خریدی که غالب آنها در زمره مراکز خرید مدرن بوده و ارائه دهنده انواع محصولات خارجی هستند. چند مورد محدود بازارهای سنتی نیز در کیش وجود دارد؛ که در منطقه ساکنان کیش قرار گرفته است؛ و بیشتر مورد استقبال مردم ساکن جزیره است. به‌طور کلی محصولاتی که در مراکز خرید کیش در معرض فروش قرار داده می‌شود؛ شامل محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لباس، اکسسوارها، اسباب بازی، لوازم الکترونیک و وسائل شخصی و کوچک است. به همین دلیل می‌توان مراکز خرید کیش را بهشت علاقمندان به خرید محصولات برند دانست.

مقایسه مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش را می‌توان از ابعاد گوناگون مقایسه کرد. بسیاری از آنها علاوه بر مرکز خرید، فضایی برای تفریح و استراحت هستند. بعضی دیگر در رقابت قیمتی با سایر مراکز خرید برتری دارند. تعداد دیگری نیز محصولات خاص و کمیاب‌تری را ارائه می‌کنند. پس نمی‌توان لیستی از بهترین مراکز خرید کیش را به‌طور قطعی درست دانست. این شما هستید که با توجه به علایق خود، می‌توانید بهترین مراکز خرید کیش را انتخاب کنید. توصیه نهایی ما این است که قبل از عزیمت به کیش با توجه به سلیقه و موضوع خرید احتمالی خود، چند مرکز خرید خوب را انتخاب نمایید؛ چراکه در طی چند روز محدود سفر به کیش، نمی‌توانید از همه مراکز خرید کیش بازدید کنید.

لیست مراکز خرید کیش

در این بخش لیست کاملی از مراکز خرید کیش را مشاهده می‌کنید. ما کوشیده‌ایم هر مرکز خرید را به طور جامع و کامل و بر اساس ویژگی‌های اصلی و تاثیرگذار آن از جمله آدرس، موضوع فعالیت، امتیاز کاربران، امکانات جانبی، سطح قیمتی و… مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم تجربه بازدید از این مراکز خرید را داشته اید؛ خوشحال می‌شویم ما را در طبقه‌بندی بهترین مراکز خرید کیش همراهی کنید.

مرکز خرید شقایق کیش
مرکز خرید شقایق کیش

مرکز خرید شقایق یکی از مراکز خرید روزانه در شهرک میرمهنای کیش است. این بازار که مورد استفاده کیشوندان قرار می‌گیرد؛ می‌تواند برای تامین خریدهای روزانه مسافران جزیره نیز مفید باشد.

مرکز خرید گلستان کیش

این مرکز خرید نیز در مجتمع مسکونی صدف واقع شده است؛ و یکی از مراکز خرید مورد توجه ساکنین جزیره است. این مرکز انجام کارها و خریدهای روزانه مسافران خواهد بود.

مرکز خرید صدف کیش
مرکز خرید صدف کیش

یکی دیگر از مراکز خرید واقع در مجتمع مسکونی صدف، مرکز خرید صدف است. این مرکز خرید با هفتاد غرفه ارائه کننده طیف وسیعی از محصولات گوناگون به مشتریان است.

مجتمع خدماتی حافظ کیش
مجتمع خدماتی حافظ کیش

مجتمع خدماتی حافظ نیز یکی دیگر از مراکز خدماتی و خریدهای روزانه در جزیره کیش است. این مجتمع بیشتر مورد استقبال ساکنین جزیره کیش قرار دارد.

بازار سارینا ۱ کیش
بازار سارینا 1 کیش

بازار سارینا ۱ را باید از بزرگترین بازارهای جزیره دانست. این بازار در بخش شرقی جزیره و روبری هتل ارم واقع شده است. این بازار درای ساختمانی ده طبقه با دو طبقه تجاری است.

بازار هرمز کیش
بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش از وسیع‌ترین بازارهای جزیره است؛ که در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع کوشیده تمام خدمات و نیازهای ساکنین جزیره و گردشگران را به خرید و خدمات پوشش دهد.

بازار پادنا کیش
بازار پادنا کیش

بازار پادنا در حد فاصل میدان هرمز و ساحل دریا قرار گرفته است. این مرکز خرید با ۵۶ غرفه فعال با مصحولات متنوع، از جمله مراکز خرید محبوب میان گردشگران است.

بازار دیپلمات کیش
بازار دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش در شرق جزیره کیش واقع شده است؛ و از نزدیک‌ترین بازارهای جزیره به هتل‌ها و مراکز اقامتی کیش است؛ و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران زیادی قرار دارد.

بازار شارستان کیش
بازار شارستان کیش

اگر به دنبال خرید لوازم الکترونیکی هستید؛ مرکز خرید شارستان در شهرک صدف کیش بهترین مکان است. البته این مرکز خرید ۱۶۶ غرفه‌ای محصولات بسیار متنوع دیگری نیز دارد.

مرکز خرید دامون کیش
بازار دامون کیش

بازار دامون کیش با ۱۳ هزار متر مربع مساحت و ۹۸ غرفه تجاری، یکی از شیک‌ترین و به‌روزترین مراکز خرید افتتاح شده در جزیره است؛ که هر روزه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.

هایپرمارکت کیش
هایپرمارکت کیش

یکی از بهترین مراکز خرید برای رفع نیازهای روزانه مسافران و کیشوندان و حتی خرید سایر محصولات، هایپرمارکت کیش است. این هایپرمارکت در زمینی به وسعت ۸ هزار متر مربع فعالیت می‌کند.

مرکز خرید پدیده کیش
مرکز خرید پدیده کیش

بازار پدیده کیش از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید در جزیره کیش است؛ که با توجه به طیف متنوع و جذاب محصولات ارائه شده در آن مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد.

بازار میرمهنا کیش (عرب‌ها)
بازار میرمهنا کیش (عرب‌ها)

این بازار که به بازار عرب‌ها و بازار صفین نیز مشهور است؛ سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین بازار کیش است. بازاری که غالب بومیان کیش مایحتاج خود را از آنجا تامین می‌کنند و قیمت‌های مناسبی دارد.

بازار پارس خلیج کیش
بازار پارس خلیج کیش

این بازار با بیش از ۱۵۰ غرفه می‌تواند میزبان خوبی برای خرید وسائل شخصی، پوشاک، لوازم ارایشی و بهداشتی، اکسسوری‌ها، اسباب بازی، وسائل الکترونیکی و… برای گردشگران باشد.

بازار مرجان کیش
بازار مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید جزیره برای گردشگران است. مرکز خریدی که با حدود ۲۰۰ غرفه و امکانات جانبی فراوان در شرق جزیره واقع شده است.

بازار ونوس کیش
بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش را می‌توان از جمله مراکز خرید قدیمی جزیره دانست. این مرکز خرید بزرگ بیش از ۳۰۰ مغازه داشته که باعث شده است تمام نیازهای خرید گردشگران در آن مرتفع شود.

بازار پانیذ کیش
بازار پانیز کیش

مرکز خرید پانیذ کیش در دو طبقه و در نزدیکی هایپرمارکت کیش واقع شده است. این بازار علاوه بر تنوع محصول، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مراکز خرید کیش است.

بازار مریم کیش
بازار مریم کیش

بازار مریم یک مرکز خرید ویژه در کیش است. مرکز خرید مریم در فضایی روباز و به صورت غرفه طراحی شده است. به همین دلیل خرید و گشت‌وگذار در این بازار مورد علاقه گردشگران است.

بازار زیتون کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که به دلیل معماری خاصش لذت خرید را برای گردشگران بیشتر می‌کند. مرکز خرید زیتون نیز بیشتر در حوزه پوشاک و اکسسوری‌ها فعال است.

بازار مروارید کیش
بازار مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش در شهرک صدف و کمی دورتر از منطقه توریستی جزیره واقع شده است. اما زیبایی این بازار ارزش آن را دارد که در طول سفر از آن بازدید کنید.

بازار مرکزی تجاری کیش
بازار مرکزی تجاری کیش

اگر می‌خواهید حضور در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش تجربه کنید؛ مرکز تجاری کیش از بهترین نمونه‌هاست. خوشبختانه این مرکز تجاری بزرگ در منطقه توریستی جزیره واقع شده است.

بازار پردیس ۱ کیش
بازار پردیس 1 کیش

مرکز خرید پردیس ۱ از اولین مراکز خرید مدرن کیش است. این مرکز خرید بزرگ بیش از هر چیز بر لوازم الکترونیکی تمرکز دارد؛ اما محصولات مرتبط با مد و لباس نیز در آن یافت می‌شود.

بازار پردیس ۲ کیش
بازار پردیس 2 کیش

اگر می‌خواهید تجربه یک خرید همه جانبه و خانوادگی را در کنار تفریح و استراحت، تجربه کنید؛ مرکز خرید پردیس ۲ با جاذبه‌های مثال زدنی و تنوع بالا، در خدمت شماست.

جهت رزرو تور جزیره کیش اینجا کلیک کنید

 

جهت خرید تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش اینجا کلیک کنید

لینک های بیشتر 

  • برای مشاهده عکس ها و اطلاعات بهترین هتل های کیش کلیک کنید
  • برای مشاهده سایر تفریحات کیش کلیک کنید
  • برای اطلاع از جاهای دیدنی کیش کلیک کنید

توجه نمایید: امروز، کد تخفیف تا ۲۰۰ هزارتومان غواصی، پاراسل، شاتل و…، همه جنگ‌های شبانه، پارک دلفین، پارک آبی و سایر تفریحات و رستوران‌های کیش برای شما فراهم شده است. کافی است در کادر زیر، شماره تماس خود را ثبت نمایید.

۲۰۰ هزار تومان تخفیف تفریحات کیش برای هر نفر

جهت ارسال بن تخفیف، شماره تماس خود رادر کادر زیر وارد نمایید.

برای مشاهده تور های شگفت انگیز با عالی ترین قیمت اینجا کلیک کنید.

برای بازدید از دیگر مجموعه سایتهای سفرنیکان اینجا کلیک کنید.

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش