امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

اسکله تفریحی جزیره کیش

اسکله تفریحی جزیره کیش

اسکله تفریحی جزیره کیش

اسکله تفریحی جزیره کیش مکانی آرام برای گردشگران و نیز کیشوندان میباشد. امکانات رفاهی و گردشگری که در این محدوده میباشد نیاز شمارا برآورده خواهد کرد و میتواند به درستی میزبانی در نوع خود در جزیره کیش برای شما داشته باشد. در ادامه توضیحات و عکس هایی از این مجموعه تفریحی برای شما گردآوری شده است. ممنون از همراهی شما.

گردشگران در ساحل اسکله تفریحی

گردشگران در ساحل اسکله تفریحی

امتیاز از نظر گردشگران

یکی از معیار های ارزش گذاری یک مجموعه امتیاز آن از نظر بازدید کنندگان آن میباشد. بهتر این است که قبل از تصمیم برای بازدید مکانی از ابزار هایی که در بستر اینترنتی هست استفاده کرده و معیار های خود را پیدا کنید. اگر وقت یا حال و حوصله آن را ندارید جای درستی آمده اید، ما این کار را برای شما انجام داده ایم. امتیاز این اسکله تفریحی با ۷۶۱ رای ۴.۳ از ۵ میباشد که امتیاز خیلی خوبی میباشد. در ادامه به نظراتی درباره اسکله تفریحی ورزشی جزیره کیش میپردازیم.

نظرات گردشگران

بینظیر، عالی، زیبا، آرامبخش کلید واژه تمام جملاتیست که در نظر سنجی ها دیده میشود. عده ای از لذت نوشیدن چایی گفته اند و بعضی ها هم زیبا بودنش در عصر اشاره داشتند. خیلی ها از آفتابش لذت برده بودند و افرادی هم از شنا کردنشان تعریف کرده بودند. بهرحال اگر به کیش آمده اید و حالا میخواهید جایی درست را برای استراحت انتخاب کنید. این مکان میتواند انتخاب خوبی باشد.

حاشیه اسکله تفریحی

حاشیه اسکله تفریحی

پیشنهاد ویژه: خرید بلیط تفریحات کیش با تخفیف

امکانات و دسترسی ها

از امکانات و دسترسی هایی که در اسکله تفریحی وجود دارد میتوان به ایستگاه دوچرخه، دستگاه های بازی، کافه و رستوران، اورژانس، دکه فروش مواد غذایی و غرفه های عکاسی میتوان اشاره کرد. همچنین کشتی های تفریحی و قایق های گردشگری نیز وجود دارند که شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

اسکله تفریحی در کیش دوچرخه

ایستگاه دوچرخه

موقعیت جغرافیایی اسکله تفریحی جزیره کیش

مناسب برای؟

اسکله تفریحی کیش

مرغان دریایی حاشیه دریا و اسکله

هر مکانی در هر جایی مناسب طیف خاصی از افراد میباشد. اسکله تفریحی یکی از مکان هاییست که مناسب انواع گردشگر میباشد. اگر به دنبال این هستید که با خانواده غذا صرف کنید یا این که در کافی شاپ قراری داشته باشید اسکله مناسب شماست. اگر میخواهید از ساحل و دریا در جزیره کیش استفاده کنید و بچه ها نیز بتوانند در محیطی امن برای خودشان بازی کنند باز هم اسکله انتخاب مناسبیست. از نکاتی که حتما به چشم شما خواهد خورد وجود عکاسانیست که در اسکله مشاهده میکنید. شاید هم ببینید که در حال عکاسی و ساخت تصویر هایی مناسب عکس های با کیفیت هستند.

مطلب پیشنهادی: فاصله شهرک صدف تا اسکله تفریحی

در کل

اسکله تفریحی جزیره کیش در کل طرفداران زیادی چه از گردشگران و چه از کیشوندان دارد. آب و هوای مناسب کیش در فصل های مناسبش میتوان ترکیب مناسبی را با تمیزی و زیبایی اسکله تفریحی به ازمغان بیاورد. ممنون از همراهیی شما عزیزان، امیدواریم اقامت خوبی را در کیش سپری کنید.

۵/۵ (۱ نظر)

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش