امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

آدرنالین استیشن جزیره کیش | اوج هیجان ونشاط

خرید آنلاین آدرنالین استیشن ۲ نفره 110,000 تومان خرید

مجموعه هیجان انگیز ادرنالین استیشن جزیره کیش واقع در جزیره ی کیش , مرکز خرید مرجان جنب فودلند واقع  می باشد.

این مجموعه منحصر به فرد شامل آیتم ها بازی های زیبا و محیطی شاد و پر انرژی می باشد. تجهیزات این مجموعه شامل ۱۰ دستگاه اچ تی سی وایو ، ۲ عدد تردمیل ، ۴ دستگاه پی اس وی آر و بیش از صدو بیست بازی است .

 

 

همچنین ادرنالین استیشن بازار مرجان کیش دارای بازی های واقعیت مجازی vr  به کمک عینک های ویژه برای تجربه هر چه زیباتر این بازی ها و آمیخته شدن آن با دنیای واقعی است. توضیحی مختصر در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی (virtual reality) :

واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است.

یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری ۳۶۰ درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند.  ادرنالین استیشن هم ازین قابلیت و تکنولوژی استفاده می کند که تداعی کننده سیستم واقعی برای بازی باز ها خواهد بود و نهایت هیجان و لذت  را در پی دارد.

 

برای خرید بیلط  ادرنالین استیشن اینجا کلیک کنید

 

 

برای رزرو و خرید سایر تفریحات جزیره کیش با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید

 

برای اطلاع بیشتر و مشاوره از خدمات سفرنیکان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

 

 

جهت بازدید از سایر زیر مجموعه ما اینجا کلیک کنید

۵/۵ (۱ نظر)
خرید آنلاین آدرنالین استیشن ۲ نفره 110,000 تومان خرید

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش