امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

بلیط

گشت یک روزه قشم

تخفیف سفرنیکان برای شما تومان
  • MM slash DD slash YYYY

  • توضيحات

درباره گشت یک روزه قشم

گشت یک روزه قشم

گشت یک روزه قشم

گشت یک روزه قشم یک تور یکروزه VIP است

این گشت شامل آیتم های زیر میباشد:

چند مکان از جزیره قشم: مثل دره ستاره ها ، سواحل و جزایرناز ، تنگه چاهکوه، جنگل حرا و جزیره هنگام

  • زمانی که به جنگلهای زیبای حرا میروید زیبایی بینظیر رقص درختان را در آب را خواهید دید ، این جنگل بینظیر زیستگاه پرندگان فوق العاده کمیاب و بینظیر است که شما با سوار شدن قایق در این مکان و رفتن به دل جنگل شاهد این زیبایی های بینظیر خواهید بود
  • به تنگه چاهکوه میروید و زیبایی های بینظیر این مکان فوق العاده را نظاره گر میشوید
  • در این آیتم از گشت ویژه قشم سوار قایق میشوید و در صورت مساعد بودن شرایط به جزیره هنگام میروید و در آنجا با سبک زندگی بومی مردمان این جزیره آشنا میشوید و از بازارچه صنایع دستی و محلی آنجا نیز دیدن میکنید
  • با رفتن به دره ستاره عظمت زیبایی و شکوه این منطقه را با چشمانتان نظاره گر میشوید
  • شما با رفتن به سواحل جزایر ناز در مدت حضور در آنجا میتوانید در صورت مساعد بودن شرایط دریایی پیاده جزایر زیبای ناز بروید

گشت یک روزه قشم

چند نکته که باید در مورد گشت ویژه قشم بدانید:

  • هزینه قایق جزیره هنگام با لیدر میباشد
  • هزینه قایق جنگل حرا با مسافر میباشد، لیدر مسافرین را تا جنگل حرا میبرد و مسافر در صورت تمایل با هزینه خود میتواند با قایق از جنگل حرا دیدن کند
  • صبحانه و ناهار بر عهده مسافر میباشد
  • کودکان بالای ۵ سال شامل هزینه کامل میشوند
  • شروع و پایان این گشت از محل اقامت شماست
  • اگر اقامتگاه شما در اطراف شهر قشم مثل درگهان یا روستاهای اطراف باشد مبلغی به مبلغ گشت اضافه میگردد
  • این گشت از ساعت ۸ صبح شروع میشود و تا حدود ساعت ۴ الی ۵ عصر (بستگی به شرایط دارد) زمان میبرد

گشت یک روزه قشم

توضیحات و قوانین رزرو گشت ویژه جزیره قشم

  • به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش، حتما از یک روز قبل رزرو خود را انجام دهید.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • گارانتی بازگشت پول. (اطلاعات بیشتر)
  • رزرو این گشت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان میباشد ( در این صورت کودک روی پای والدین باید بنشیند ) ،  اما اگر برای کودک زیر ۵ سال خود بخواهید صندلی رزرو کنید باید هزینه کامل پرداخت کنید
  • در خرید خود دقت و توجه لازم را داشته باشید زیرا امکان جابجایی یا لغو آن وجود ندارد.
  • در تاریخ های شلوغ و پیک تعطیلات حتما قبل از خرید آنلاین استعلام موجودی را بگیرید و درصورت خرید و نبود موجودی هزینه برگشت داده میشود و ما هیچگونه تعهدی برای ارایه بلیط به مسافر نداریم .
  • حتما قبل و پس از رزرو با پشتیبان تماس بگیرید

آشنایی با گشت یک روزه قشم

جنگل حرا قشم:

 

جزیره قشم زیبایی‌های فراوانی دارد؛ یکی از این زیبایی‌ها که نمی‌توان آن را انکار کرد، جنگل حرا قشم است. جلوه‌ای بی‌نظیر از ترکیب و تداوم طبیعت و حیات وحش در کنار یکدیگر!
در این جنگل برای دیدن زیبایی‌ها شما نمی‌توانید پیاده روی کنید تا از دیدن این جلوه‌گری طبیعی لذت ببرید، بلکه باید قایق‌ سواری کنید.

جنگل مانگرو یا جنگل‌های حرا قشم را با نام جنگل‌های دریایی نیز معرفی می‌کنند. زمانی که در میان آب‌های این جنگل حرکت می‌کنید، درختانی را خواهید دید که ریشه در آب دارند. به گونه‌ای که انگار در خاک ریشه کرده‌اند اما در اصل، وجود و حضور آن‌ها صرفاً به آب بستگی دارد.

 

این ریشه‌های قطور و تنومند آب شور دریا را با تبدیل کردن به آب شیرین برای خود به بهترین محیط زندگی مبدل کرده‌اند و سال‌هاست که در این حالت زندگی می‌کنند.

درختان در زمان جذر دریا از آب بیرون آمده و با مد دریا تا نصفه‌ی تنه خود، به زیر آب فرو می‌روند. در این منطقه آب و هوا کاملاً استوایی است و سبب شده که درختان رشد خوب و مناسبی داشته باشند.

تنگه چاهکوه قشم:

 

گفته می‌شود علت شهرت این دره به نام چاه‌کوه به دلیل وجود سه یا چهار چاه در دل آن است که در زمان‌های دور به دست اهالی روستای چاهو شرقی برای تأمین آب شیرین کنده شده‌است

وجود شیارها و خطوط فرسایش موازی و همچنین حفره و تاقچه‌ای بدنه این دره و نیز وجود جوی‌های سنگی در کف دره، موجب شده تا تنگه چاه‌کوه هر بیننده‌ای را تحت‌تأثیر قرار دهد.

در تنگه چاهکوه امکاناتی مانند اقامتگاه بوم گردی، سرویس بهداشتی، هایپر مارکت و رستوران واقع در روستای زیبای چاهوی شرقی وجود دارد. وقتی که شما به این تنگه رسیدید برای پارک ماشین خود هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

همچنین اتاقک نگهبانی، نیمکت‌های متعدد برای استراحت، سطل زباله و فروشگاه بزرگ صنایع دستی و خرید سوغات نیز در این منطقه وجود دارند. اما درون خود تنگه چاهکوه هیچ امکاناتی در نظر گرفته نشده است.

حتی بد نیست بدانید که درون این تنگه موبایل نیز آنتن نخواهد داد. ما هم توصیه می‌کنیم فقط به فکر تفریح و لذت بردن از زیبایی‌های بی‌نظیر اطراف خود در دل طبیعت باشید.

جزایر ناز قشم:

جزایر ناز با تمام سواحلی که تا به حال دیده اید متفاوت است. در اینجا، در هنگام جزر، یک جریان باریک از ماسه های درخشان، سه صخره را که از آب بیرون می آیند به هم متصل می کند. در زمان جزر و مد با بازگرداندن کامل آب دریا، برای مدت کوتاهی نوارهای باریک خشکی را به ساحل قشم متصل کنید. اگرچه زمان کوتاهی است اما در عین حال مسافران می توانند وارد جزیره شوند. جالب است بدانید که جزایر ناز بخشی از ژئوپارک جهان قشم و یکی از هفت عجایب جزیره قشم است. به گفته بسیاری از کارشناسان این منطقه، در گذشته محل استراحت ماهیگیران بوده است. در این جزیره هیچ فروشگاه و امکانات رفاهی وجود ندارد. اما همین مجاورت در حاشیه پارکینگ امکانات اولیه را برای رفاه بازدیدکنندگان فراهم می کند.

دره ستاره ها قشم:

به دلیل شکل ویژه این دره و انواع حجم‌ها و پدیده‌های فرسایش موجود در آن وزش بادهای تند و گردش هوا در لابه‌لای ستون‌ها و حفره‌های موجود در دره تولید صدا می‌کند و به دلیل این صداها است که اهالی معتقدند با تاریک شدن هوا این دره محل آمد و شد ارواح و اجنه‌است و بنابراین از ورود به آن در شب خودداری می‌کنند.

دره ستاره‌ها در واقع یک ناحیه فرسایش‌یافته توسط آب‌های سطحی، رگبارهای فصلی و تندبادها است. فلات اولیه که هنوز در بخش شمالی به‌صورت کم و بیش دست نخورده باقی‌مانده، در ارتفاع بین ۷ تا ۱۵ متری از کف دره قرار دارد و جنس آن ماسه سنگ با سیمان آهکی سست و پر از پوسته‌های فسیلی است.

مخروط‌های نوک‌تیز، ستون‌ها و ستونک‌های فرسایشی، آرک‌ها و تیغه‌ها و دیواره‌های نواری از جمله بخش‌هایی هستند که در این دره مشاهده می‌شوند.

 

با نزدیک‌شدن به این منطقه شاهد مخروط‌های نوک‌تیز، ستون‌ها و دیوار‌های بلند خواهید بود که هیچ‌گونه نیروی انسانی در ساخت آن‌ها دخیل نبوده است.

تنها عامل تأثیر‌گذار در ایجاد آن‌ها، فرسایش در برابر رگبار‌های فصل، آب‌های سطحی و تندباد‌هایی بوده که باعث ایجاد لایه و حفره‌ها بسیار زیاد درون ستون‌ها شده است.

تمام اشکال هندسی موجود در این دره، دارای جنسی از ماسه، سنگ و سیمان آهکی هستند. از جذابیت‌های آن می‌توانیم به تندیس‎‌های طبیعی، بام دره، موزه سنگ اشاره کنیم. بهترین زمان برای سفر به این منطقه در پاییز و زمستان است که هوایی معتدل و مناسب دارد.

جزیره هنگام:

اگر تصمیم گرفتید به جزیره هنگام سفر کنید، بد نیست بدانید جزیره هنگام بافت سنتی دارد و تفریحات آن نیز رنگ و بوی اصالت می‌دهد

بامزه‌ترین دوستان گردشگران در سفر به جزیره هنگام، دلفین‌ها هستند. بسیاری از گردشگران تنها بخاطر دیدن این موجودات دوست داشتنی به هنگام می‌روند؛ بازیگوشی و جذابیت‌های دلفین‌ها کاملا این دلیل را توجیه می‌کند! دلفین‌ها در فصل‌های خاصی از سال به نزدیکی جزیره هنگام می‌آیند؛ آن‌ها انسان‌ها را دوست دارند و معمولا وقتی متوجه حضور قایق‌ها می‌شوند، در کنار آن‌ها شنا می‌کنند و با مسافران هم‌بازی می‌شوند.

با سوار شدن قایق در آبهای نیلگون نزدیک جزیره هنگام شاهد رقص و بازی پر از شیطنت دلفین ها و ماهیهای آکواریومی میشوید

سمبوسه میگو، دو پیازه میگو، ماهی و سایر غذاهای دریایی در این جزیره سرو می‌شود.

در بازار ساحلی جزیره هنگام اجناس مختلفی از جمله ماهی، ادویه‌های مخصوص محلی، روغن محلی و زیورآلاتی که با صدف و ستاره‌های دریایی ساخته شده‌اند، عرضه می‌شود که میتوانید به عنوان سوغات خریداری کنید

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

۰۵۷۷ ۴۷۷ ۰۹۰۴

__________________________________________________________________________

امیدواریم در گشت یک روزه قشم حسابی بهتون خوش بگذره

برای رزرو گشت ها و تورهای جزیره قشم با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تمام دغدغه تیم کوپال سفرنیکان این است که هزینه های شما را کاهش و لحظاتی شاد و لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

تورها و تفریحات گردشگری رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید