امروز : سه شنبه 29 اسفند -

معروف‌ترین مراکز خرید در ارمنستان

 معروف‌ترین مراکز خرید در ارمنستان

۱- چند سالی هست که فروشگاه‌ها و بازارهای زیادی در ارمنستان ساخته شده که در آنجا می‌توانید با هر سلیقه‌ای اجناس مورد نظرتان را خرید کنید. اما با افزایش تعداد انتخاب‌های‌ شما، تصمیم‌گیری هم سخت‌تر می‌شود. در ادامه ۴ مورد از معروف‌ترین مراکز خرید در ارمنستان را معرفی می‌کنیم. همه‌ی این مراکز در ایروان قرار دارند.

۲-دالما گاردن مال؛ دالما مال از معروف‌ترین مراکز خرید ارمنستان و یک مجتمع تفریحی و خرید دو طبقه است. این مرکز خرید مناسب افرادی هست که ترجیج می‌دهند به جای اینکه در زیر آفتاب داغ خرید کنند، خریدی راحت در مرکزی خنک و با امکانات رفاهی انجام دهند.
۳- ایروان مال؛ این مرکز به معماری منحصر به ‌فردش معروف است. در اینجا ردیفی از مغازه‌هایی با دکورسیون زیبا و امکانات تفریحی متنوع را می‌بینید. در ایروان مال برای خرید لباس می‌توانید از بین برندهای معروف دنیا انتخاب کنید.
۴- ریو گالریا؛ ریو گالریا نقش مهمی در صنعت مد و فشن ارمنستان بازی می‌کند. این مرکز با معروف‌ترین طراحان مد جهان همکاری می‌کند.
۵-ورنیساج؛ ورنیساج نمایشگاه معروف ارمنستان است که از ایستگاه زیر زمینی میدان جمهوری شروع می‌شود و تا خیابان خانجیان ادامه دارد. هر هفته صدها هنرمند صنایع دستی خودشان را در این نمایشگاه به فروش می‌رسانند.

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش