امروز : سه شنبه 29 اسفند -

حقیقت مثلث برمودا چیست؟

آیا واقعا چنین جایی وجود دارد؟

حقیقت مثلث برمودا چیست؟ – جایی به اسم مثلث برمودا روی نقشه وجود ندارد! و خطوط دریانوردی هم چنین منطقه ای را به رسمیت‌ نمی شناسد.

– طبق عکس های موجود در اینترنت حدود تقریبی این‌ منطقه در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی و در حد فاصل جزایر برمودا، سواحل فلوریدا و پورتوریکو است.

– سال‌هاست که داستان ها و اتفاق های عجیب زیادی از این‌ منطقه می شنویم. بر اساس برخی از گزارش ها تاکنون بیش از ۵۱ کشتی و ۲۱ هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده‌اند.

– یکی از دلایل مطرح شده، وجود گاز متان در آب‌های آن منطقه است. این گاز باعث ایجاد حباب در آب می‌شود و در نتیجه چگالی آب پایین می‌آید و کشتی‌ها به درون آب فرو می‌روند.

– دلیل دیگری که اخیراً مطرح شده، وجود ابرهای عجیبی است که در منطقه دیده شده‌اند. دانشمندان دریافتند که ابرها با بادهای سطح دریا که سرعتی بالغ بر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت دارند در ارتباطند. این بادها از نیروی لازم برای ایجاد امواجی با بیش از ۱۴ متر ارتفاع برخوردارند که قدرت تخریب عجیبی دارند.

– برخی دیگر علت را عبور جریان‌های آب گرم گلف استریم در زیر این منطقه از اقیانوس می‌دانند که می‌تواند اجسام شناور را منحرف و حمل کند. برخی معتقدند این جریان‌ها در بعضی مناطق شدت بیشتری دارند و باعث ایجاد گرداب‌هایی می‌شوند و اجسام را به درون خود می‌کشند.

– البته بعضی نظرات فراطبیعی هم بیان شده‌اند که علت این پدیده را نیروهای غیرطبیعی می‌دانند که علمی و منطقی نیست! مثلاً بر اساس یکی از آن‌ها، مثلث برمودا، دریچه‌ای برای گشودن دنیایی دیگر است و هواپیماها و کشتی‌های انسان‌ها وارد آن دنیا می‌شوند!

– به اعتقاد کارشناسان مواردی که در اینجا اتفاق می افتد عجیب و ناشناخته نیست و در هر کجای دیگر جهان هم ممکن است چنین اتفاقاتی بیافتد، بسیاری از آنها می گویند مثلث برمودا تصوری از یک مکان خیالی است.

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تورها و تفریحات گردشگری رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید

جهت رزرو و هماهنگی با ما درارتباط باشید :

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

 

۴.۵/۵ ( ۴ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش