امروز : سه شنبه 29 اسفند -

بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

 مراکز خرید استانبول

استانبول به عنوان جایگاه بازار بزرگ، بزرگترین بازار سرپوشیده‌ی دنیا، نه تنها حالت بازارگونه‌ی خرید را حفظ می‌کند، بلکه خرید را تبدیل به تجربه‌ای تکرار نشدنی می‌کند. از این رو تور استانبول از استقبال زیادی برخوردار است. در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین مراکز خرید استانبول را با فروشگاه‌های تجملاتی، رستوران‌های عالی و مساحت‌های عجیب جمع آوری کرده‌ایم. کیف پول‌تان را برای سفر به ۱۰ مورد از بهترین مراکز خرید استانبول آماده کنید.

۱. استانبول مال

استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است.

این مرکز خرید با ۳۵۰ فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه‌های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می‌شود.

 

استانبول مال دارای ۵ دهلیز است که ۳ تا از آنها بزرگ و ۲ تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با ۸۳ پله برقی و ۴۲ آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می‌کند.

استانبول مال که به مضمون تفریحی‌اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی‌های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ی ۳۶ میلیون دلار آمریکا، آغاز می‌کند

 

بخش منحصر به فرد دیگر این مال، ۱۶ سینما با ۳۰۵۰ صندلی است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه‌ی سینمایی ترکیه می‌کند. استانبول مال که در ۲۳ کیلومتری غرب منطقه‌ی ایکیتلی قرار دارد، دارای نمای خارجی تماشایی‌ و سکوی دید باز با نمای وسیع از خطوط زیبای معماری و برج‌های مرتفع‌اش است. خیابان ایستیکلار، تعبیر معاصر یکی از خیابان‌های تاریخی استانبول، یک خیابان سه بانده و مخصوص عابرپیاده با مغازه و کافه‌های متنوع است که در بخش شرقی مال قرار دارد. از نظر زیبایی شناسی و معماری، استانبول مال از لایه‌های فرهنگی، طراحی، تاریخی، نمادها و موادی الهام گرفته که در طول قرن‌ها تکامل یافته و این شهر را تبدیل به یک کلان شهر منحصر به فرد اوراسیا کرده است.

استانبول مال با مضمون و واحدهای متفاوتی که ارائه می‌دهد، توجهات را به عنوان کاربردی‌ترین مرکز خرید ترکیه به خود جلب می‌کند. در حالی‌که استانبول مال که افتخار دریافت بسیاری از جوایز بین‌المللی(حتی در حین ساخت) را دارد، جایزه‌ی “بهترین پروژه‌ی کاربرد مختلط” و “پروژه‌ی بهترین توسعه‌ی مرکز خرید” را در سال ۲۰۱۱ را دریافت کرده است.

۲. ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای ۳۰۰ فروشگاه، اولین سینمای IMAX، برترین برندهای محلی و بین‌المللی، کافه و رستوران‌های خاص است.

این مرکز خرید، محیط سبک زندگی شهری منحصر به فردی دارد و بر یک “آمفی تئاتر” توپوگرافیکی طبیعی از همسایه‌های مسکونی قرار دارد. در بالای آن، یک میدان ورودی بزرگ دایره‌ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه‌ی فروشگاهی شیشه‌ای قرار دارد.

این مال مدرن در کنار فروشگاه‌های محسورکننده و یک مجموعه سینمایی به روزش، جایگاه تنوع زیادی از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی بازار مواد غذایی است. این مرکز خرید ثابت می‌کند که از روز افتتاح با فضاهای زندگی متنوع، برای مشتریانش مکانی متفاوت بوده است؛ فضاهایی جدید مانند منطقه‌ی مد، بلوار، میدان و بازار نوستالژیک!

 

این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های برندهای بزرگ لوکس بین‌المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس‌ترین و خاص‌ترین مغازه‌ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه‌ی بالاتر قابل دسترسی است. خیابان برندهای ایستینیه پارک، یک فضای باز که مانند میدان اصلی شهر طراحی شده، نیز به نوبه‌ی خود در ترکیه یک نوآوری محسوب می‌شود.

 

ایستینیه پارک ارائه دهنده‌ی هنر، ورزش، خرید و آشپزی جهانی برای همه کَس است. این مرکز با ۳۰۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران، اکنون نور چشم استانبول است. با این که این اعجوبه‌ی طراحی مناسب سلایق و نیازهای متعدد است،  با ۴۱ برند جدیدی که  وارد ترکیه کرده، ایستینیه پارک تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است. ایستینیه پارک که روحی تازه در ترکیه و استانبول دمیده، موفق شده تا به مقصدی ضروری برای افرادی شود که می‌خواهند یک روز خوب سپری کنند.

۳. مرکز زورلو

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول تبدیل شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل ۵ ستاره، ادارات و منازل است.

مرکز خرید زورلو حدود ۱۸۰ فروشگاه متفاوت را در خود جای می‌دهد. علاوه بر غول‌های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگر، مرکز زورلو، در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع منزل برندهای جذاب مد دیگری مانند گپ، تامی هیلفیگر، منگو، لاگوست و هم چنین بزرگ‌ترین فروشگاه H&M در ترکیه است.

مرکز خرید زورلو با رستوران‌های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران‌های بین‌المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده‌اند. رستوران‌های محلی مانند کوشه باشی، گونایدین، فار ایست و ول دان، برای مرکز خرید زورلو یک مفهوم جدید تعریف کرده‌اند.

 

مرکز خرید زورلو تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم را با ۱۴ سینما و ظرفیت ۱۶۰۰ نفر برای دوستداران فیلم ارائه می‌دهد. مرکز هنرهای نمایشی زورلو یک شاهکار عظیم با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر است. مرکز جدید برای هنرهای نمایشی و هنر مدرن، ورود گروه‌های مشهور و هنرمندان اجرایی را به روی صحنه خوش‌آمد می‌گوید. مرکز موسیقی استانبول که جایگاه هنرهای نمایشی متنوع مانند برادوی، فیلم‌های موزیکال و رقص است، موسیقی پاپ، کلاسیک، اپرا و جاز را ارائه می‌دهند.

رسیدن به مرکز خرید زورلو که در قلب شهر و در بخش اروپایی آن قرار دارد، از طریق مترو و دیگر اشکال حمل و نقل عمومی از تقریبا همه‌ی بخش‌های شهر قابل دسترسی است.

۴. کانیون استانبول

کانیون، شناخته شده‌ترین مرکز خرید ترکیه،‌ یک واحه‌ی شهری در استانبول است. مرکز خرید افسانه‌ای جدید در سال ۲۰۰۶ در استانبول افتتاح شد و دارای ۳۷۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و ۲۶ طبقه‌ی تجاری و ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.

کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق‌العاده‌ی معماری است. کانیون دارای ۱۶۰ مغازه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه‌ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و جهانی در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.

کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند

علاوه بر اینها، تجربه‌ی کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل ناحیه‌ی اروپای جنوبی تغییر می‌دهد

 

۵. پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم استانبول که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد، دارای برندهای مشهور ترک و بین‌المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است.

پالادیوم در استانبول برای نمای بیرونی شیشه‌ای عظیمش شهرت دارد و با مغازه‌هایش در ۵ طبقه، یکی از برجسته‌ترین فضاها در شهر است.این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای محلی و بین‌المللی در منطقه‌ی آتاسحیر را در خود جای داده است.

 

هزینه‌ی ساخت پالادیوم استانبول حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای ۱۹۰ مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند در میان فروشگاه‌های برندهای جهانی‌ همچون گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین یا در اَوتلت‌های برندهایی مانند آدیداس و گپ گشت بزنند.

پالادیوم در مقایسه با دیگر مراکز خرید استانبول، یکی از وسیع‌ترین و لوکس‌ترین تجارب خرید را ارائه می‌دهد. پالادیوم محیط خانوادگی سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از ۲۰ رستوران دارد.

جهت راهنمایی و گرفتن اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو تورهای استانبول با ما در تماس باشید

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از اینجا خرید کنید

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش