اقامتگاه بومگردی آنا

تور شیراز

زندگی چند روزه به سبک شیرازی

اگر یک روز از خودرو های شخصیتان دل بکنید و در شهر قدم بزنید متوجه نوعی افسردگی در بین مردم جوامع شهری خواهید شد. فاجعه ی خاموش زمانه ما همین ساختمان ها و برج ها و زندگی لوکسی است که پیشرفت سبک ماشینی برایمان ساخته و انسان را از سرشت طبیعی خود دور کرده است. این سبک زندگی ماشینی لعنتی در کنار خوبی هایش خلا هایی را برای جوامع انسانی ساخته است که هر روزه بیشتر شاهد عواقب آن از جمله بیمار های روحی هستیم. امروزه کشورهای توسعه یافته بدنبال آگاهی مردم و آموزش آن‌ها برای زندگی ساده و خو گرفتن با طبیعت هستند. چرا که دریافته اند جامعه‌ی سالم با انسان‌هایی که از لحاظ روحی شاد و امیدوار هستند معنا پیدا کرده، ارتقا می‌باید و به توسعه‌ای از جنس پایدار می‌رسد. نمیتوان منکر آسودگی و راحتی که خانه‌ها و هتل‌ها، فست فودها و رستوران‌های مجلل امروزی برایمان دارند،شد. اما در بین همه‌ی اینها مردم شهری احساس سرخوشی و آرامش ندارند و این شاید به این دلیل باشد که در بین این لوکس بودن‌ها روح و حس های ناب ذات سبز دوست انسان گم شده است.

راه حل

در پاسخ به این نیازها و در راستای هدف حفظ محیط زیست رفته رفته انسان ها جای خود را در دل فرهنگ های بومی پیدا کردند و مفهومی به نام بومگردی متولد شد. اقامتگاه های بومگردی،به برگ های کتاب تاریخی تبدیل شدند که با سفر به دل آن ها میتوان با سبک زندگی گذشتگان مانوس شد. در تجربه بومگردی گردشگر از نزدیک آداب رسوم و سنت های هر منطقه را لمس و در کنار آشتی با ذات طبیعی یک منطقه چند روزی را متفاوت تر از سبک زندگی روتین خود تجربه می کند.

سفرنیکان

هتل بوم گردی
safarnikan-airline

اقامتگاه بومگردی آنا در مرکز شهر بهار نارنج، شیراز پر راز ، یکی از اقامتگاه های بومگردی بینظیر است که بی شک اقامتی تکرار نشدنی را برایتان در این شهر رقم خواهد زد.

- اقامتگاه بومگردی

مجموعه‌ی آنا برگرفته از تاریخ سرزمین پارس به تازگی آغاز به کار کرده است و سعی بر این دارد که اقامتی به سبک مردم اصیل و با تمدن شیراز را برایتان به ارمغان آورد.

امکاناتی چون ترانسفر رفت و برگشت رایگان، دسترسی به اینترنت رایگان برای تمامی اتاق ها، صبحانه رایگان، نگهبانی وروی و دیگر سرویس های هتلی شامل تعویض حوله ، مسواک و…. برای هر مسافر از جمله امکانات این مجموعه است.

هتل انا

آنا با 9 اتاق به سبک های متخلف بومی در بهترین نقظه ی شهر واقع شده است. دسترسی راحت اقامتگاه آنا به بافت تاریخی و قدیمی شیراز نیاز شما را به خودرو برای بازدید از بسیاری از آثار دیدنی مثل ارگ کریم خانی، خانه ی زینت الملوک، میعاد گاه نور و رنگ مسجد نصیرالملک، حمام بازار و مسجد وکیل و…. برطرف می‌کند.

هتل انا
هتل انا
هتل انا
هتل انا
هتل انا
رزرو آنلاین

رزرو تلفنی اتاق

برای رزرو اتاق در مجموعه ی آنا و تجربه ی مهمان نوازی شیرازی ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

فرصت را از دست ندهید


07635246718 02128428440 09044770577