امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

هزینه حمل و نقل عمومی کیش

وسایل حمل و نقل عمومی درکیش
هزینه حمل و نقل عمومی کیش بیشتر از شهر های دیگر نیست. حمل و نقل عمومی کیش در سه بخش سعی داشته تنوع و کیفیت حمل و نقل جزیره را به حد مطلوبی برساند. هرچند عرصه حمل و نقل همیشه نیاز به گسترش هایی دارد اما میتوان گفت حمل و نقل کیش توانسته رضایت گردشگران و کیشوندانش را براورده کند.

  • تاکسی بی سیم
  • تاکسی خطی
  • مینی بوس
  • توضیح تاکسی اینترنتی کیش
  • درباره مترو در کیش

تاکسی بی سیم کیش

هزینه حمل و نقل عمومی کیش از بالا به پایین. تاکسی های تلفنی جزیره کیش تویوتا کمری های سفید رنگ هستند که معمولا در اکثر جزیره قابل مشاهده هستند و سهم قابل توجهی از حمل و نقل در جزیره را در اختیار دارند. قیمت تاکسی ۱۲ هزار تومان میباشد این قیمت ورودی است و بسته به طول مسافت تا ۳۰ هزار تومان میباشد، همچنین تمام ناوگان مسافر بری مجهز به دستگاه کارت خوان میباشند. معمولا تاکسی های دربستی درب هتل ها و مکان های تفریحی و تجاری و عمومی وجود دارند اما ما لیستی از برترین ارائه دهنده این سرویس ها در کیش را برای شما تهیه کرده ایم.

شماره تلفن تاکسی های کیش

  1. تاکسیرانی پارس توسن کیش ۰۷۶۴۴۴۲۳۰۲۴
  2. تاکسیرانی دالاهو  کیش ۰۷۶-۴۴۴۵۱۵۷۷ و ۰۷۶۴۴۴۵۱۵۶۶
  3. تاکسیرانی کرانه کیش ۰۷۶۴۴۴۶۷۲۰۱ و ۰۷۶۴۴۴۶۷۲۰۲
وسایل حمل و نقل عمومی درکیش

تاکسی دربستی کیش

تاکسی خطی

قیمت تاکسی و مینی بوس در کیش در مسیر های کوتاه تقریبا یکسان است. حمل و نقل عمومی تاکسی های خطی جزیره کیش نیز یکی از پایه های اصلی حمل و نقل کیش میباشند که به صورت پراکنده در جزیره قابل رویت میباشند. قیمت ورودی ۴۰۰۰ تومان و نهایتا بسته به طول سفر تا ۱۲۰۰۰ تومان میباشد همچنین این تاکسی هارا میتوانید مقابل درب اکثر مراکز تفریجی و تجاری مشاهده کنید.

وسایل حمل و نقل عمومی درکیش

تاکسی خطی کیش

مینی بوس های جزیره کیش

هزینه حمل و نقل عمومی در کیش با کاهش میابد. اگر عجله ای ندارید و یا دوست دارید تا نگاه متفاوتی به جزیره داشته باشید، میتونید از این سرویس استفاده کنید. این سرویس که در دو مسیر به خدمت گردشگران و کیشوندان گرامی درآمده است با قیمت دو هزار تومان به صرفه ترین حمل و نقل در جزیره میباشد، مسیر مینی بوس ها در کیش به صورت زیر میباشد.

خط سیر شماره ۲ کیش

ایستگاه پارک دلفین ها _ ایستگاه بازار مرجان _ میدان داریوش _ بلوار مقابل ویلاهای پردیس و خانه گستر _ ایستگاه بازار پردیس (ضلع شمالی)

میدان ساحل _ ایستگاه بازار مروارید _ میدان امیرکبیر _ میدان ساحل _ ایستگاه مجتمع بانکها _ سازمان منطقه آزاد کیش _بازار فرانسه _ اداره پست

میدان دلیران _ فاز ۵ شهرک صدف خیابان جاجرود _خیابان سفیدرود، خیابان کرمان _ خیابان بینالود (مرکز خرید فاز ۴ صدف) _ خیابان الوند _ خیابان شریعتی

خیابان عارف _ مسجد امام حسن مجتبی (ع) _ خیابان آذربایجان _ خیابان خرمشهر _ خیابان آسمان _ ورودی مجتمع الهیه _ تقاطع شهربازی _ ایستگاه بازار مروارید

میدان امیرکبیر _ هتل لاله _ هتل صدف _ کلینیک پزشکی _ بازار بهکیش _ ایستگاه بازار مریم – ایستگاه بازار ونوس – میدان ساحل – ایستگاه بازار مروارید

میدان امیرکبیر – میدان ساحل – ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی) – ایستگاه بازار مرجان – ایستگاه پارک دلفین ها

و بالعکس.

خط سیر شماره ۱

ایستگاه میرمهنا _ فاز A خیابان کنار _ دبستان پسرانه مولوی _ بلوار میرمهنا _ ایستگاه گلدیس _ ایستگاه صدا و سیما _ ایستگاه بازار ونوس _ میدان ساحل

ایستگاه بازار مروارید _ میدان ساحل _ ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی) _ایستگاه بازار مرجان _ایستگاه پارک دلفین ها

و بلعکس

وسایل حمل و نقل عمومی درکیش

مینی بوس در کیش

تاکسی اینترنتی در کیش

بعد از اینکه در ایران هم سیستم تاکسی های اینترنتی که از اوبر آمریکا الگو برداری شده برداری شده بود در تهران راه اندازی شد نام هایی همچون اسنپ و بعد از ان تپسی به مرور بر سر زبان ها افتاد. تا همین یکی دوسال گذشته این سیستم فقط در تهران بود اما طی دوسال گذشته در شهرهای بزرگ کشور نیز این سیستم راه افتاده است. شاید اولین سوال گردشگرانی که به کیش می ایند همین باشد. پس اگر در گوگل سرچ کرده اید و نتوانسته اید جوابی پیدا کنید به شما میگویم که هیچ گونه تاکسی اینترنتی در کیش وجود ندارد و ظاهرا که قراری هم بر راه اندازی ان نیست. هرچند استفاده از تاکسی های آنلاینی همچون اسنپ تپسی و ماکسیم و غیره بخشی از سیستم حمل و نقل عمومی شده اما حمل و نقل عمومی کیش هنوز تدبیری برای آن پیدا نکرده است. همچنین شما میتوانید از سیستم اجاره ماشین در کیش استفاده کنید.

مترو در کیش

مترو در کیشیکی دیگر از موضوعاتی که سوال خیلی از کاربران میباشد همین مترو در کیش است. امروزه کسانی که از حمل و نقل عمومی استفاده میکنند افزایش یافته است. در این بین افراد در گروه های مختلف برای جابجاییشان یک دسته ی مورد علاقه دارند. مترو با تمام مسائل قابل نقد آن یک راه حمل و نقلی ایمن، سریع و ارزان میباشد. طرح های اجرای مترو سال هاست در کلان شهر ها استارت خورده و تهران به عنوان پایتخت بزرگ ترین سیستم مترو در کشور را در اختیار هم وطنان قرار میدهد.

در یک جمله باید بگویم مترو در کیش وجود ندارد و نخواهد هم داشت! هیچ برنامه ای برای ساخت مترو در کیش وجود ندارد. کیش جزیره ای بدون چراغ قرمز، ترافیک و آلودگیست که شما میتوانید با تاکسی و مینی بوس به نقطه آن دسترسی داشته باشید.

ممنون که با این گزارش همراه ما بودید امیدواریم اقامت خوبی را در کیش داشته باشید.

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تورها و تفریحات گردشگری رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید

جهت رزرو و هماهنگی با ما درارتباط باشید :

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

۴.۳/۵ (۴ نظر)

سوالات متداول حمل و نقل عمومی در کیش

آیا تاکسی های اینترنتی در کیش موجود است؟

خیر هیچ گونه سیستم تاکسی های اینترنتی در کیش وجود ندارد.

هزینه کرایه تاکسی های سفید در کیش چه قدر است؟

هزینه کرایه تاکسی های سفید از 12 هزار تومان تا 30 هزارتومان بسته به طول مسافت طی شده داد.

هزینه کرایه تاکسی های زرد (خطی) چه قدر است؟

هزینه کرایه تاکسی های سفید از 4 هزار تومان تا 12 هزارتومان بسته به طول مسافت طی شده داد.

هزینه کرایه مینی بوس در کیش چه قدر است؟

هزینه کرایه مینی بوس در کیش 2 هزارتومان می باشد.

اسنپ وتپسی در کیش فعال هست؟

خیر هیچ گونه تاکسی اینترنتی در کیش فعل نمی باشد.

نظرات کاربران

نظرات هزینه حمل و نقل عمومی کیش

مصطفی -621/1/-78 ۲۳:۴۵

مقاله خوبی بود تشکر

نظرات هزینه حمل و نقل عمومی کیش

سعید بزاز -621/1/-78 ۱۰:۲۳

خواهش میکنم، ممنون از این که همراه ما هستید.

نظرات هزینه حمل و نقل عمومی کیش

احمد یار احمدی -621/1/-78 ۱۴:۵۷

زمانی یکی از بهترین ها بود اما متاسفانه تاکسی ها در جزیره از لحاظ سریس دهی بسیار ضعیف شده اند

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش