امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

بهترین مرکز خرید قشم کدام است؟ آشنایی با مراکز خرید جزیره قشم

معرفی بهترین مراکز خرید

مقدمه

اگر اهل سفر باشید، حتما نام قشم را شنیده‌اید. این جزیره توریستی پر از تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مکان‌هایی است که مسافران می‌توانند در آن اوقات خوشی را بگذارنند. یکی از اماکنی که مسافران در قشم به دنبال آن هستند، مراکز خرید است. این شهر به سبب نزدیکی به آب‌های آزاد خلیج فارس و مراکز بازرگانی، پر از مراکز خریدی است که بهترین اجناس را عرضه می‌کنند. آیا شما نیز به دنبال آشنایی با مراکز خرید در قشم هستید و می‌خواهید بدانید بهترین مرکز خرید قشم کدام است؟ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا مروری بر مراکز خرید قشم بیاندازیم.

آشنایی با مراکز خرید قشم

همانطور که گفتیم قشم پر از مراکز خریدی است که مملو از بهترین و باکیفیت‌ترین اجناسی است که از کشورهای دیگر از طریق دریا به این شهر وارد می‌شوند. به همین دلیل نیز هست که افراد زیادی به قصد خرید به این جزیره مراجعه می‌کنند. ما در ادامه مجموعه‌ای از چند مورد از بهترین مراکز خرید در قشم به شما معرفی می‌کنیم.

بازار ستاره قشم

بازار ستاره به نوعی قدیمی‌ترین مرکز خرید قشم محسوب می‌شود و برای ساکنان قشم، اولین گزینه برای خرید است. در این مرکز خرید، طیف وسیعی از محصولات عرضه می‌شوند. فرقی ندارد که علاقمند به خرید پوشاک باشید، بدلیجات دوست داشته باشید یا به دنبال تجربه لذاتی خوش برای خرید عطر یا لوازم خانگی هستید.

این مرکز هر آن چه که شما بخواهید را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازار ستاره فقط یک مرکز خرید نیست. این مجموعه چندین مرکز تفریحی نیز در داخل خود دارد. به عنوان مثال اماکنی مانند باشگاه بیلیارد، گیم‌نت و موزه نیز در آن پیدا می‌شود. در این مرکز هرگز حوصله شما سر نخواهد رفت!شم

نمایش موقیت بازار ستاره قشم در نقشه گوگل

آدرس: قشم، خیابان ولیعصر بعد از چهارراه فلسطین

بازار ستاره قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم یک مرکز خرید قشم است که برای اهالی این شهر، به نوعی اولین بازار سنتی شهر محسوب می‌شود. این بازار پر از اجناس و کالاهایی کم یاب است و هر چیزی که در بازارهای دیگر پیدا نمی‌شود را باید در این بازار پیدا کنید. این بازار قدیمی، که در گذشته بیشتر مایحتاج ساکنان شهر را تامین می‌کرد، امروزه با رسیدگی مسئولان، به شکل بازارهای امروزی در آمده است. در بازار قدیم، می‌توانید انواع اجناس پلاستیکی، کاپشن، ساعت، پارچه‌های سنتی و لوازم خانگی و غیره را خریداری کنید. این مرکز نزدیک به بندرگاه قشم در خیابان امام خمینی واقع شده است.

نمایش موقیت بازار قدیم قشم در نقشه گوگل

آدرس: قشم، خیابان ولیعصر جنب خیابان امام خینی (ره)

بازار قدیم قشم

سیتی‌ سنتر قشم

اگر به دنبال یک مرکز خرید بسیار مدرن هستید، سیتی ‌سنتر قشم را می‌توان بهترین مرکز خرید قشم از این نظر دانست. این مرکز خرید بزرگ و شیک، در دو فاز (با عنوان فاز ۱ و فاز ۲) ساخته شده که دو فاز این مرکز خرید با یک پل به هم متصل می‌شوند. زیبایی‌هایی جغرافیایی این پل باعث شده که بسیاری از افراد این مرکز را برای خرید انتخاب کنند. با این حال این زیبایی تنها نکته مثبت این مرکز خرید نیست.

بسیار از برندهای خارجی مانند پوما، سامسونگ، آدیداس و غیره در این مرکز خرید شعبه دارند و اگر علاقمند به خرید اجناس خارجی هستید، سیتی‌سنتر قشم بدون شک بهترین گزینه برای شما است. البته این مرکز خرید، پر از رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن‌های بیلیارد، گیم‌نت‌ها، شهربازی‌ها و سالن‌های بولینگ است. اگر به دنبال تجربه یک خرید همراه با سرگرمی هستید، احتمالا در سیتی‌سنتر قشم لحظات خوشی را سپری خواهید کرد..

نمایش موقیت سیتی سنتر قشم در نقشه گوگل

آدرس: قشم، انتهای خیابان ولیعصر

سیتی سنتر قشم

بازار فردوسی قشم

بازار فردوسی نیز یک مرکز خرید قشم است که در نزدیکی بازار ستاره قرار دارد. این مرکز نیز به اندازه بازار ستاره قدمت دارد و البته یکی از بهترین بازارهای این جزیره است. بازار فردوسی بازار اصلی ارائه کالاهای چینی در این شهر است.

نمایش موقیت بازار فردوسی در نقشه گوگل

آدرس: قشم، خیابان ولیعصر، جنب چهارراه فلسطین

بازار فردوسی قشم

یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز خرید جزیره قشم، بازار درگهان می باشد.

درباره درگهان بیشتر بدانید

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم برخی از مهمترین مراکز خرید قشم را به شما خوانندگان گرامی وبلاگ سفر نیکان پارس معرفی کنیم. البته قشم مراکز خرید بسیار زیادی دارد که ذکر مشخصات تمامی آن‌ها در این مطلب کوتاه امکانپذیر نیست. بسیاری از مراکز خرید دیگر مثل بازار ستاره و بازار دودلفین نیز در منطقه درگهان این شهر قرار دارند. اگر قصد سفر به این شهر توریستی را دارید، حتما سری به این مرکز بزنید و لذت سفر خود به این جزیره توریستی و تاریخی را دو چندان کنید.

۵/۵ (۲ نظر)

سوالات متداول درباره مراکز خرید قشم

بهترین مراکز خرید قشم کدام اند؟

بازار ستاره، بازار قدیم، سیتی سنتر، بازار الماس، بازار فردوسی

بهترین بازار برای خرید لوازم خانگی در قشم کدام است؟

بهترین بازار برای خرید لوازم خانگی، بازار قدیم قشم میباشد.

بهترین بازار برای خرید عمده لباس کدام است؟

بهترین بازار برای خرید عمده مخصوصا لباس ، بازار درگهان قشم میباشد.

بهترین بازار برای خرید لوازم آرایش و بهداشتی کدام است؟

بازار ستاره و بازار درگهان و سیتی سنتر.

بازار برند های اورجینال پوشاک در قشم کدام اند؟

بازار سیتی سنتر 2 مرکز برند های رسمی پوشاک در قشم میباشد.

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش