امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

محبوب ترین پرواز های جهان

محبوب ترین پرواز های جهان

یک بررسی جدید برای شناسایی سریعترین مسیرهای پرواز مسافر سیاره، فهرستی است که عمدتا از مقصد آسیا ساخته شده است، با سفر ۴۵۰ کیلومتری از فرودگاه گوئمپو سئول به جزیره ججو، واقع در ساحل شبه جزیره کره، که در بالای آن قرار دارد .
سال گذشته بیش از ۱۳.۴ میلیون نفر  مسیر کوتاهی را از شهر پایتخت کره جنوبی به جزیره ایده آل گذراندند که “هاوائی کره” نامیده می شدند.
سفر بسیار محبوب به طور متوسط ۱۸۰ پرواز برنامه ریزی شده در هر روز و هر هشت دقیقه طول می کشد.

محبوب ترین پرواز های جهان

نزدیکترین رقیبش فرودگاه ملبورن به فرودگاه  سیدنی کینگسفورد اسمیت بود که در سال ۲۰۱۷ فقط بیش از ۹ میلیون مسافر را حمل می کرد. در مجموع، آسیا و اقیانوس آرام بیش از ۷۰ درصد از ۱۰۰ اتوبوس مسافربری را با تعداد مسافران اختصاص داده است.

به طور ناگهانی، ژاپن یکی از پرطرفدارترین مقصد های جهان اعلام شد، با سه مسیر پرواز داخلی خود در میان محبوب ترین – فرودگاه جدید Chitose Sapporo تا فرودگاه توکیو Haneda (8،۷۲۶،۵۰۲ مسافر)، فرودگاه فوکوکا تا توکیو هاندا (۷،۸۶۴،۰۰۰ مسافر) و توکیو هاندا به فرودگاه ناحیه اوکیناوا (۵،۲۶۹،۴۸۱ مسافر). همچنین با توجه به مسیری از فرودگاه Noi Bai در هانوی و فرودگاه تان Son Nhat در شهر هوشی مین، ویتنام با بیش از پنج میلیون مسافر، مشخص شد. در همین حال فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به فرودگاه تائوایان تایپه به عنوان شلوغ ترین مسیر بین المللی نامیده می شود که ۶.۷ میلیون مسافر در ۲۰۱۷ میلادی سفر ۸۰۲ کیلومتری داشته است.

 

 

مسیر از فرودگاه نیویورک جان اف کندی به فرودگاه هیترو لندن، نهمین شلوغ ترین مسیر بین المللی بود که کمتر از سه میلیون مسافر در سال ۲۰۱۷ حمل می کرد در حالی که سفر از JFK به فرودگاه بین المللی لس آنجلس در شمال امریکا شلوغ بود.

.
Steven Small، مدیر برند Roads می گوید: “این تحقیق پیش بینی می کند که منطقه آسیا و اقیانوس آرام، بزرگترین راننده تقاضای مسافرین در ۲۰ سال آینده خواهد بود.”

۱۰ مسیری مسافری بری پرجمعیت برتر در جهان در سال ۲۰۱۷

۱. Jeju به سئول Gimpo – 13،۴۶۰،۳۰۶ مسافر
۲. ملبورن به سیدنی Kingsford Smith – 9،۰۹۰،۹۴۱ مسافر
۳. Sapporo to Tokyo Haneda – 8،۷۲۶،۵۰۲ مسافر
۴. فوکوکا تا توکیو هاندا – ۷،۸۶۴،۰۰۰ مسافر
۵. بمبئی به دهلی – ۷،۱۲۹،۹۴۳ مسافر
۶. پکن پایتخت به شانگهای Hongqiao – 6،۸۳۳،۶۸۴ مسافر
۷. هانوی به هوشی مین سیتی – ۶،۷۶۹،۸۲۳ مسافر
۸. هنگ کنگ به تایوان Taoyuan – 6719، ۰۳۰ مسافر
۹. جاکارتا به Juanda Surabaya – 5،۲۷۱،۳۰۴ مسافر
۱۰. توکیو هاندا به اوکیناوا – ۵،۲۶۹،۴۸۱ مسافر

 

۵/۵ (۱ نظر)

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش