امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

به کتابخانه جهانی بپیوندید!

کتابخانه جهانی

کتابخانه جهانی

 

با نوشتن برگه ای داخل کتاب هایی که میخواهید با دیگران به اشتراک بگذارید و قرار دادنش در مکان های عمومی عضو کمپین بین‌المللی “کتاب در گردش” شوید.

وب‌سایت www.bookcrossing.com در توضیح فعالیت‌های این گروه نوشته است: این یک کتابخانه جهانی است؛ شبکه اجتماعی هوشمندی که ادبیات را گرامی می‌دارد و به کتاب‌ها جان دیگری می‌بخشد. «کتاب در گردش» به کتاب‌ها هویتی بی‌همتا می‌بخشد؛ همان‌طور که کتابی از دست یک خواننده به دست دیگری می‌رسد‌، همه آن‌ها را در یک فضای شبکه‌مانند به هم متصل می‌کند.
در حال حاضر یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۹۶ نفر در این زمینه فعالیت دارند و ۱۰ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۱۸ کتاب در ۱۳۲ کشور جهان در گردش است.

????«رون هورنبیکر» مبدع این کمپین فرهنگی است و در آوریل ۲۰۰۱ رسما این کمپین را با همراهی همسرش «کائوری» و دو نفر از دوستانش آغاز کرد.
وب‌سایت «هورنبیگر» تا سال ۲۰۰۳ بیش از ۱۱۳ کتاب‌خوان را به خود جذب کرد و یک سال پس از آن، فرهنگ لغت آکسفورد واژه book crossing را به فهرست واژگانش اضافه کرد.

☄️بیایین همین امروز یکی از کتابهایی را که خوانده ایم انتخاب کنیم و داخل کتاب، داستان اینکه این کتاب در گردش است را بنویسیم و آنرا در یک مکان عمومی رها کنیم.

????از این به بعد اگر در کافه، در لابی هتل، یا سالن انتظار سینما کتابی را پیدا کردید، تعجب نکنید چون ممکن است با یک جلد «کتاب در گردش» روبرو شده باشید.

 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از اینجا خرید کنید و با کارشناسان خبره آنها در تماس باشید ⇐ تماس قشم تفریحات

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

۰/۵ (۰ نظر)

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش