امروز : شنبه 06 مرداد -
ورود به سیستم رزرواسيون سپهر
سیستم سپهر

اولین هتل ۷ ستاره ایران در کیش

هتل 7 ستاره

مراسم کلنگ زنی اولین هتل ۷ ستاره ایران در جزیره کیش با حضور عارف نماینده تهران و مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا این هتل با سرمایه ۴۰۰ میلیارتومان و با رعایت تمامی استانداراد های بین المللی و به عنوان یکی از زیرساختهای مهم گردشگری در گستره ای به مساحت ۱۶ هزار مترمربع توسط بخش خصوصی ساخته می شود و قرار است ظرف ۵ سال آینده به بهره برداری برسد.

به گفته مشاور این پروژه، هتل طلایی کیش با یک هزار اتاق با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های معماری روز جهان، مدرنترین تجهیزات و بهترین خدمات با نظر داشت حال و هوای بومی و نیاز گردشگران داخلی و جهانگردان طراحی شده است.

در مراسم کلنگ زنی این هتل بین المللی، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر ضرورت تقویت هرچه بیشتر زیر ساختهای گردشگری کیش به عنوان یک رویکرد ملی تاکید کرد .

وی افزود: به کارگیری توانمندیهای بخش خصوصی درزمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، بویژه تقویت هرچه بیشتر صنعت گردشگری از سیاستگذاری های منطقه آزاد کیش است و در این زمینه سرعت عمل و تسهیل در امور در دستور کار قرار دارد.

همچنین محمد رضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش طی سخنانی، تقویت زیرساختهای گردشگری این جزیره را از راهبردهای میان مدت و بلند مدت کیش برشمرد و افزود: این راهبرد بطور همزمان در بخشهای مختلف از جمله حمل و نقل و افزایش ظرفیت فرودگاهی تا ۶ میلیون نفر درسال و در بخشهای خدماتی، اقامتی، تفریحی در حال اجرا است .

۵/۵ (۱ نظر)

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش