امروز : پنج شنبه 09 فروردین -

کشتی های تفریحی کیش

کشتی تفریحی در کیش

کشتی تفریحی در کیش

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. کشتی های تفریحی شبانه،کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند.

گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت ۲۱ شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

 

 

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر است.

 

کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی می باشد.

کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند. گشت این کشتی ها از ۱۰ صبح به صورت سانسهای یک ساعته شروع و با توجه به مساعد بودن وضعیت دریا تا بعدازظهر ادامه دارد.

نام کشتی های تفریحی در کیش که در سانس شب و با موزیک زنده و پذیرایی شام همراه است شامل :

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی رانیا

کشتی تفریحی آرتمیس

همچنین شناورهای آکواریوم که از ساعت ۱۰صبح تا غروب آفتاب هر یک ساعت گشت روی دریا دارد

 

جهت رزرو و راهنمایی بیشتر میتوانید از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

جهت رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید 

 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از اینجا خرید کنید

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش