امروز : سه شنبه 29 اسفند -

معرفی بهترین رستوران های کیش

معرفی بهترین رستوران های کیش

# هشتک

اگر از خوردن غذاهای ایرانی خسته شده اید و به دنبال خوردن غذاهای فرنگی و مخصوصا فست فودهای نوستالژیک تهران هستید، رستوران هشتک بی شک جایی است که با خوردن خوراکهای فست فودش و تنوع منویی آن به خواسته خود برای صرف یک غذای دلچسب رسیده اید. این رستوران با کارکنان حرفه ای و با  فضای خوب طراحی شده، پذیرای شما است و حتی اگرگیاه خوارباشید می توانید فست فود گیاهی میل کنید. این رستوران نزدیکی هتل ایران در منطقه ی امیرکبیر واقع شده است.

رستوران هشتگ کیش


شاندیز صفدری

برای کباب خورها و مخصوصا شیشلیک خورها خبر خوبی وجود دارد که یکی از رستوران‌های خوب دیگر جزیره‌ی کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش با غذاهای ایرانی است. انواع کباب‌ها و چلو ماهیچه در منوی این رستوران دیده می‌شود. کیفیت عالی غذاهای این رستوران و مخصوصا کبابها و شیشلیکهای این رستوران دلیل معروفیت و شلوغی همیشگی اینجاست. در ضمن، شب‌ها در این رستوران موسیقی زنده ومسابقه برای مهمان‌ها برقراراست. این رستوران در جاده جهان بین کشتی یونانی و کلبه هور واقع شده است.

شاندیز کیش


رستوران خانه سوخاری

اگر تا به  حال به خارج سفر کرده باشید و به رستوران کی-اف-سی رفته باشید، هیچ وقت طعم به یادماندنی مرغهای سوخاری آن را از یاد نخواهید برد. رستوران خانه سوخاری کیش در نوار رستوران‌های پشت بازار بزرگ مروارید (ایوان مروارید) قرار گرفته است و انواع مرغ سوخاری کنتاکی، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا را عرضه می‌کند. خانه سوخاری دارای سالن و تراس است، این رستوران گزینه‌ی مناسبی به لحاظ کیفی و قیمت آن است. از میان غذاهای این رستوران، مرغ دابل‌دان و انواع پیتزاها بسیار محبوب هستند. شما میتوانید پس از میل خوراکتان و برای هضم غذا قدمی در بازارچه مروارید بزنید.

شاندیز سوخاری


رستوران پدیده کیش

بی شک همه کسانی که  خوش خوراک هستند با نام رستوران پدیده آشنایی دارند. رستوران پدیده‌ شاندیز کیش یکی از باشکوه‌ترین رستوران های کیش محسوب می‌شود.این رستوران در سال ۱۳۸۹ احداث شد. در مقابل آن، یک لنگر ۱۰۰ تنی قرار دارد که ظرف مدت ۳۵ روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس هم به ثبت رسیده است. یکی دیگر از مواردی که این رستوران را به پدیده‌ی کیش معروف کرده است این است که رستوران، در ارتفاع ۴۲ متری از سطح زمین ساخته شده و کف آن، تماما از شیشه‌ی زخیم و نشکن است. به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران، یکی از جاذبه های دیدنی کیش هم به شمار می‌رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. غذاهای متنوع و با کیفیت، محیط زیبا و خانوادگی و کامل‌ترین سرویس دهی توسط پرسنل با اخلاق رستوران، محبوبیت آن را دو چندان کرده است. این رستوران درجاده جهان، نرسیده به میدان غروب واقع شده است.

رستوران پدیده


توتی فروتی

همیشه خوردن غذا کنار ساحل طعم و حال دیگری دارد. رستوران توتی فروتی کیش، رستوران ساحلی درجزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی کیش هم معرفی می‌شود. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش بوده و با هدف ارائه‌ی غذاهای فرنگی، همراه با یک کافی شاپ مجهز در اسفندماه ۸۴ شروع به کار کرد.رستوران توتی فروتی کیش شامل دو آشپزخانه‌ی مجزا،کافی شاپ، وهمچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا است که می‌توانید در آنجا بنشینید و هم از منظره لذت ببرید و هم هرچه که دوست دارید سفارش بدهید،در ضمن تنوع خوراکهای دریایی در این رستوران بسیار است. در حال حاضر این رستوران گنجایش ۵۰۰  نفر را دارد. این رستوران در اسکله تفریحی جدید کیش واقع شده است.

رستوران توتی فروتی

۵/۵ ( ۱ نظر )

نظرات کاربران

نظرات معرفی بهترین رستوران های کیش

امیدرسالت پو -621/1/-78 ۱۵:۳۲

بسیارممنونم ازاطلاع رسانی شمانام پیتزاجزیره راندیدمشتریشون هستم دورازانصاف است که نامش برده نشودواقعا کارشون بیسته

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش