امروز : جمعه 10 فروردین -

تور کیش

مشاهده سایر تور های داخلی و خارجی

 

همه روزه | اعتبار پکیج : جاری

برای اطلاع از شرایط تور های اقساطی کلیک کنید

تمامی هتل ها باصرف صبحانه به صورت رایگان هستند.

تمامی تور های سفرنیکان دارای شرایط ویژه زیر هستند.

هتل ها، هتل هایی کارشناسان سفرنیکان برای شما انتخاب میکنند از فیلتر های زیادی رد شده اند. این هتل ها بهترین در سطح کیفیت، قیمت و خدمات رسانی میباشند.

 

برای بهبود خدمات رسانی و صرفه جویی در وقت و هزینه شما ترانسفر رایگان فرودگاهی برای تمامی تور های کیش و تورهای قشم در نظر گرفته شده است.

همچنین پکیجی از تفریحات رایگان و بهترین تفریحات کیش تا سقف 20 درصد تخفیف به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

 

 09900993554
 02128428440

وقتی قرار است به کیش سفر کنید ممکن این سوال ها در ذهنتان به وجود بیاد.

 

سوال: بهترین آژانس مسافرتی برای خرید تور کیش کدام است؟

پاسخ: اگر بخواهم در یک جمله بگویم تجربه و سابقه فعالیت، به روز بودن و همراه داشتن تیمی با انیگیزه و نشان اعتماد. شما نیازی از ترکیب تجربه و خلاقیت دارید تا عوامل یک آژانس بتوانند تمامی موارد سفر شمارا حساب شده پیش ببرند.

سوال: بهترین تور کیش باید شامل چه چیزهایی باشد؟

پاسخبهترین تور ترکیبیست از پرواز و هتل و تفریح، تمامی مواردی که گفته میشود بسیار مهم هستند. هیچ سفر خوبی با یک وعده ناخوش در هواپیما شروع نمیشود. اگر در هتل مواردی توی ذوق زننده هم باشد همین میشود. همچنین شما در این سفرنیاز به داشتن تفیحاتی مناسب و گوناگون دارید. رستوران و شهربازی و تفریح های گوناگون ارائه کننده های زیادی دارند. اما کدام؟ هیچ نگران نباشید. نفس خود را آزاد کنید و از خرید تور و تفریحات کیش به صورت آنلاین لذت ببرید.

سوال: بهترین رستوران که در تور کیش انتخاب کنیم، کدام است؟

پاسخبهترین رستوران کیش رستوران هایی هستند که به بهانه داشتن موزیک از شما مبلغی هنگفت نگیرند. معمولا غذای رستوران های موزیکال کیش کیفیت پایین تری دارند. در مورد رستوران به هیچ وجه به حرف های راننده تاکسی گوش ندهید. اگر به فکر غذاهای خوب هستید رستوران های شاندیز صفدری، پدیده، میرمهنا، دیدنی ها و… را فراموش کنید. رستوران فودلند، رستوران ملل، رستوران کوه نور و رستوران جوجه اناری از رستوران های خوب کیش هستند.

سوال: برای تور کیش کدام هتل را انتخاب کنیم؟

پاسخبهترین هتل کیش طبق نظر خیلی از مسافرها در 5 ستاره ها هتل های داریوش، شایان، پارمیس، کیش و سورینت و در 4 ستاره ها صدف و آریان و در 3 ستاره ها سان رایز، جام جم، سارا و پارسیان می باشند.

سوال: بهترین تفریحات کیش کدام است؟

پاسخبهترین تفریحات کیش در تفریحات آبی پاراسل، غواصی و جت اسکی و در تفریحات دیگر دوچرخه سواری، جنگ شبانه پازل شو و سافاری می باشد.

سوال: بهترین زمان برای سفر به کیش؟

پاسخبهترین زمان برای سفر به کیش از ابتدای آبان ماه تا انتهای اردیبهشت ماه است.

 

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش