امروز : پنج شنبه 09 فروردین -

سفر به جمهوری آذربایجان(باکو)

سفر به جمهوری آذربایجان

سفر به جمهوری آذربایجان(باکو)

یکی از تورهای دلخواه ایرانیان تور باکو می باشد . باکو که پایتخت کشور آذربایجان است در گذشته خود جزوی از خاک ایران زمین بوده است و از نظر فرهنگی و رفتاری شباهت های خیلی زیادی به مردم ایران دارد و در تور باکو میتوانید در کنار بناهای سنتی و تاریخی بنا های مدرنیته را مشاهده کنید و از طعم غذای های سنتی این شهر لذت ببرید . تور باکو باتوجه به کم بودن مسافتی و هم مرز بودن کشور آذربایجان با کشورمان ایران باعث شده تا گردشگران به راحتی و بدون استرس طولانی بودن مسیر به این شهر سفر کنند

 

شهر باکو به عنوان یک شهر بندری که در غرب دریای خزر قرار دارد بزرگترین شهر و پایتخت کشور آذربایجان شناخته میشود . شهر باکو یک شهر قدیمی که از قرون وسطی آثار باستانی همچون قصر شروان شاه ، قلعه دختر ، برج های سنگی ، مجموعه های سلطنتی بزرگ ، نشانده قدمت شهر باکو و اماکنی همچون مسجد حیدرعلیوف ، برج های شعله ، مرکز فرهنگی حیدرعلیف نشانه مدرن بود شهر باکو می باشد .

در گذشته باکو جزوء خاک ایران بوده است و به خاطر وزش باد به این شهر بادکوبه میگفتند و بعدها پس از جادا شدن از ایران به نام باکو تغییر نام داد و نام مستعار این شهر ، شهر بادها می باشد و به مروارید خزر مشهور می باشد .

کشور آذربایجان

جمهوری آذربایجان بزرگترین کشور قفقاز می باشد . همسایگان این کشور از جنوب کشور ایران ، از غرب کشورهای  ارمنستان و ترکیه، از شمال با کشور روسیه و شمال غربی با گرجستان می باشد . مردم این کشور مسلمان می باشند و به زبان ترکی آذربایجانی صحبت میکنند . کد تلفن کشور آذربایجان ۰۰۹۴ می باشد . جمهوری آذربایجان به ۵۹ بخش ، ۱۱ شهر و ۱جمهموری خود مختار تقسیم شده است . جمهوری خود مختار نخجوان دارای ۷ بخش می باشد که درمجموع کشور آذربایجان را به ۶۶ بخش تقسیم شده است . مردم کشور آذربایجان با پول منات داد و ستاد میکنند .

پشتیبانی و مشاوره :  ۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴       –       ۲۸۴۲۲۸۴۴۰-۰۲۱

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تورها و تفریحات گردشگری رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید

۵/۵ ( ۱ نظر )

نظرات کاربران

خرید بلیط هواپیما | خدمات گردشگری | قیمت تور لحظه آخری | رزرو هتل | بلیط کنسرت | تفریحات کیش